Szálljon versenybe a „Fenntarthatóság Szimbóluma 2023” címért!
A Trade Magazin újra versenyt hirdet – egy fenntarthatóbb jövőért. Szálljon versenybe Ön is, hogy elnyerhesse a „Fenntarthatóság Szimbóluma 2023” címet termék-, szolgáltatás-, vállalat- vagy CSR-kategóriában vagy fenntarthatóság nagyköveteként!
Nevezzen, hogy elnyerhesse a „Fenntarthatóság Szimbóluma 2023” címet!
Amennyiben fenntarthatósági szempontból példaértékű terméke, márkája, szolgáltatása van, vagy vállalata működésében, gyártási folyamatában, az alkalmazott technológiában, különböző fejlesztések alkalmazásával kevésbé terheli a környezetet, kisebb a karbon- vagy ökológiai lábnyommal rendelkezik. Jelentkezhet versenyünkre a nagyköveti címért is saját nevében, vagy kollégáját, ismerősét ajánlva, amennyiben másokhoz képest kiemelkedő tevékenységet hajtott végre a környezetterhelés csökkentése érdekében, vagy akár olyan projektekkel, amelyekben a CSR programok kerültek fókuszba…
A felhívással kapcsolatos részletes leírást itt találja: https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/a-trade-magazin-2023-ban-is-versenyt-hirdet-egy-fenntarthatobb-jovoert/
Pályázat benyújtásának határideje: 2023. június 10.
Pályázati adatlapért kattintson: https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/fenntarthatosag-szimboluma-2023-palyazati-adatlap-2/
ÚJDONSÁG az idei versenyben az MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíja! A MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíját a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 sikeres pályázatai közül az a pályázat kapja, amelyet a kiírásban megadott kommunikációs szempontok alapján a Tagozat tagjait képviselő szakmai Zsűri a legjobbnak értékelt.
Pályázat tárgyának bevezetése, megjelenése: 2021. október 1. – 2022. december 31.
Pályázat benyújtási határideje: 2023. június 10.
Nevezési díj: 1. pályázat 99 000 Ft + ÁFA / 2. és további pályázat 89 000 Ft + ÁFA
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >A Trade magazin is Önt várja a SIRHA Budapest kiállításon!
Számos aktivitásról hallhatunk az alábbi videó ajánlóban, a két évente…
Tovább olvasom >Lidl, Vodafone, Auchan az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén először hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >