Sütőipari terméket fejleszt a Pr1mer Kft. és a B.S. Plastic Invest Kft.
Több mint fél milliárd forintból fejleszt tartós pékárut és pizzát a Pr1mer Kft. és a B.S. Plastic Invest Kft., a fejlesztéssel 8 kutatói munkahelyet teremtenek – közölte a Pr1mer Kft. az MTI-vel.
A projektet 311,72 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatásból valósítják meg a Gazdaságfejlesztési és innovációs operatív program (GINOP) keretében.
A beruházástól, amely november közepén kezdődött, és várhatóan 2018 őszén fejeződik be, az exporttermelés 5 százalékos növekedését várják.
A projekt célja az előhűtött töltött pékáruk és pizzák szavatossági idejének növelése, olyan eljárás kifejlesztése, amely lehetővé teszi a termékek mesterséges adalékanyagok nélküli előállítását.
A budapesti székhelyű Pr1mer Kft. pékáru-gyártással és kereskedelemmel foglalkozik. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint 2015-ben nettó 585,29 forint árbevételre tett szert, ami 2014-hez képest 18,35 millió forinttal csökkent. A társaság adózás utáni eredménye tavaly 46,61 millió forint volt, 14,3 millióval több, mint 2014-ben.
A B.S. Plastic Invest Kft.-t 2010-ben alapították Budapesten, főprofilja csomagolóanyagok gyártása. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a kft. nettó árbevétele 2015-ben 98 ezer forint volt, 2014-ben pedig 4 ezer forinttal zárt. A társaság adózás utáni vesztesége 1,4 millió forint volt; 800 ezerrel több, mint 2014-ben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok pizzakedvencei: olaszkolbászos és hawaii a toplista élén
Bár egyre szélesebb gasztronómiai kínálat áll rendelkezésre Magyarországon, a pizza…
Tovább olvasom >A japán pizzaművész – A nap videója
A gasztronómiában jártas olvasó bizonyára nem csodálkozik el a tényen:…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >