A SuperStore verseny győztesei
A Trade magazin és a Trade Marketing Klub idén harmadik alkalommal hívta versenyezni a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat.
A SuperStore versenyen olyan helyek indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis kizárólag csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a ruházati bolton át, a nemzeti dohányboltokig éppúgy, mint a patikák és gyártói márkaboltok is. Nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, dizájnerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.
A 2017. évi versenyre a korábbi évekkel megegyezően közel 20 pályázat érkezett, a szakmai zsűri pedig mindegyiket szövegesen és pontozással is értékelte. A szakmai zsűri elbírálási szempontjait az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja mellett az eredetiség és kreativitás jelentették. A június 30-ig benyújtott pályázatokat elbíráló zsűriben helyet foglalt dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, a Kantar-Hoffmann kutatási igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, valamint a versenyt kiíró Trade Marketing Klub alapító tagja, Havasiné Kátai Ildikó és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
A nemzetközi szakmai zsűri 13 boltkategóriában ítélte oda ez évben is a SuperStore díjakat, valamint a Store of the Year-díjat, az alábbi nevezési kategóriákban (hipermarket, szupermarket, diszkont, drogéria, szakbolt – food, szakbolt – non-food, szakbolt – non-FMCG, nemzeti dohánybolt, pop-up store, shop-in-shop, franchise bolt, kisbolt, benzinkúti shop). A magas színvonalú pályamunkák 2017. szeptember 26–29. között bemutatásra kerültek az FMCG-piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencia helyszínén is, ahol négy nap alatt több mint 500 résztvevőnek volt lehetősége megtekinteni a nevezéseket a pályamunkákból erre a célra gyártott totemoszlopokon. Az eredményhirdetésre 2017. szeptember 28-án, a konferencia gálavacsoráján került sor. A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a zsűri tagjai személyesen gratuláltak a helyszínen a kategóriák nyerteseinek, átadva az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló aranytömböket.
A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékelési pont idén a CO-OP Start Kereskedelmi Zrt. Jászberény, Szabadság téri szupermarket lett, amelyért átvehette a Store of the Year Hungary 2017 díjat is. Az idei pályázóink közönségszavazáson is részt vettek, melyre összesen 9462 szavazat érkezett, és a LIDL Magyarország Kereskedelmi Bt. Budapest, Hungária körúti 338. alatti üzletére voksoltak a legtöbben. A dobogó éllovasai egyenként közel 2000 szavazatot gyűjtöttek. A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével használhatják. //
További információ:
www.trademagazin.hu/rendezvenyek és info@trademagazin.hu
Legyen az Ön üzlete is SuperStore!
Kapcsolódó cikkeink
Ülésezett a Trade Parlament (2. rész)
Idén egy 5 napos „ülésszak” keretében, Trade Parlament néven rendeztük…
Tovább olvasom >Magazin: Újabb boltok használhatják a SuperStore logót!
A Trade magazin idén is versenyezni hívta a Magyarországon bejegyzett…
Tovább olvasom >Szavazzon kedvenc üzletére a Trade magazin Facebook oldalán!
A Trade magazin idén újra meghirdette a SuperStore versenyét Magyarországon.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >