Superbrands díjat kapott a Pek-Snack
2021 után második alkalommal is kiérdemelte a rangos Superbrands kitüntetést a Pek-Snack. Az elismerés azt jelzi, hogy a cég termékei és szolgáltatásai a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képviselnek. Különösen fontos az elismerés ebben a kihívásokkal teli időszakban: a koronavírus-járvány és a gazdasági válság következményei a pékáru-piacot sem kímélik.
A legkiválóbb fogyasztói márkákat díjazó Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat elismerő Business Superbrands Program a világ több mint 90 országában van jelen. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A bizottság döntése alapján a Pek-Snack megerősítette helyét a legkiemelkedőbb hazai márkák között: 2021 után másodszor is kiérdemelte a Superbrands díjat.
„A vásárlók és az üzleti partnerek elismerését is jelzi a díj. Azt mutatja, hogy termékeink és szolgáltatásaink egyaránt megbízhatóságot és minőséget képviselnek. A Pek-Snack továbbra is folyamatosan fejleszti termékeit, növeli fogyasztói elégedettségét és hazai alapanyagainak stratégiai szerepét, valamint védi a magyar munkahelyeket” – hangsúlyozza az elismerés kapcsán Matskási Zoltán, a Pek-Snack Kft. marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
A Pek-Snack termékei országszerte több mint 1800 látványpékségben, valamint több kiskereskedelmi láncban kaphatók. A cég Somogy megye egyik legnagyobb munkáltatójaként több mint 350 embert foglalkoztat igali üzemében, franchise partnereinek köszönhetően pedig további több ezer család megélhetését segíti. 1999 óta van jelen Horvátországban, idén pedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is terjeszkedik.
Matskási Zoltán szerint különösen értékesek az elismerések, díjak ebben a rendkívül nehéz időszakban. A koronavírus-járvány és a gazdasági válság következményei ugyanis a pékáru-piacot sem kímélik. A megváltozott fogyasztói szokásokhoz is folyamatosan idomulni kell.
A vállalat azonban azt tapasztalja, hogy a fogyasztók segítik az általuk fontosnak, értékesnek tartott márkák fennmaradását: előtérbe került és felértékelődött számukra minden olyan élelmiszer, ami Magyarországon, hazai alapanyagokból kerül előállításra, és a magyar munkavállalók számára biztosít helyben megélhetést.
Kapcsolódó cikkeink
A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >