Superbrands díjat kapott a Pek-Snack
2021 után második alkalommal is kiérdemelte a rangos Superbrands kitüntetést a Pek-Snack. Az elismerés azt jelzi, hogy a cég termékei és szolgáltatásai a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képviselnek. Különösen fontos az elismerés ebben a kihívásokkal teli időszakban: a koronavírus-járvány és a gazdasági válság következményei a pékáru-piacot sem kímélik.
A legkiválóbb fogyasztói márkákat díjazó Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat elismerő Business Superbrands Program a világ több mint 90 országában van jelen. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A bizottság döntése alapján a Pek-Snack megerősítette helyét a legkiemelkedőbb hazai márkák között: 2021 után másodszor is kiérdemelte a Superbrands díjat.
„A vásárlók és az üzleti partnerek elismerését is jelzi a díj. Azt mutatja, hogy termékeink és szolgáltatásaink egyaránt megbízhatóságot és minőséget képviselnek. A Pek-Snack továbbra is folyamatosan fejleszti termékeit, növeli fogyasztói elégedettségét és hazai alapanyagainak stratégiai szerepét, valamint védi a magyar munkahelyeket” – hangsúlyozza az elismerés kapcsán Matskási Zoltán, a Pek-Snack Kft. marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
A Pek-Snack termékei országszerte több mint 1800 látványpékségben, valamint több kiskereskedelmi láncban kaphatók. A cég Somogy megye egyik legnagyobb munkáltatójaként több mint 350 embert foglalkoztat igali üzemében, franchise partnereinek köszönhetően pedig további több ezer család megélhetését segíti. 1999 óta van jelen Horvátországban, idén pedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is terjeszkedik.
Matskási Zoltán szerint különösen értékesek az elismerések, díjak ebben a rendkívül nehéz időszakban. A koronavírus-járvány és a gazdasági válság következményei ugyanis a pékáru-piacot sem kímélik. A megváltozott fogyasztói szokásokhoz is folyamatosan idomulni kell.
A vállalat azonban azt tapasztalja, hogy a fogyasztók segítik az általuk fontosnak, értékesnek tartott márkák fennmaradását: előtérbe került és felértékelődött számukra minden olyan élelmiszer, ami Magyarországon, hazai alapanyagokból kerül előállításra, és a magyar munkavállalók számára biztosít helyben megélhetést.
Kapcsolódó cikkeink
A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Kenyérkosárérték
A drasztikus változásokat hozó válságévek után 2023-ban a sütőipar költségeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >