Streaming szolgáltatást indít az Aldi
Zenét is lehet majd vásárolni az Alditól, igaz, egyelőre csak Németországban. A diszkontlánc idén ősszel jelentette be, hogy a zeneletöltést feltaláló Napsterrel szövetkezve Aldi Life Musik néven indítja el az előfizetéses zeneszolgáltatást. A rendszernek nem lesz ingyenes, reklámokkal támogatott változata, a havi előfizetési díj 7,99 euróba (2500 forint) kerül. A szolgáltatás 30 napos, ingyenes próbaváltozattal indult. Az előfizetők 34 millió dal és 10 ezer audiokönyv közül választhatnak. A német zeneipari szövetség adatai szerint a zene előfizetés egyre népszerűbb Németországban, tavaly 87 százalékkal nőtt az ebből származó bevétel, a német zenei bevételek 12,8 százalékát teszi ki.
A Tesco Nagy-Britanniában korábban már próbálkozott zene és film előfizetés online értékesítésével. A 2011-ben vásárolt Blinkbox céget 2015 elején veszteséggel adták tovább, miután a szolgáltatás nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A netes tévézésben ennek ellenére több kereskedő is fantáziát lát, a hírek szerint hamarosan az Amazon is saját tévés szolgáltatást indít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Május 11-én Sopronban indítja a fesztiválszezont a HEINEKEN Hungária Zrt.
A 2023-ban első alkalommal megrendezett SopronFest bebizonyította: Sopron nem maradhat fesztivál nélkül,…
Tovább olvasom >Szokatlan akcióval rukkol elő az Auchan
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. Az…
Tovább olvasom >Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz
Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített…
Tovább olvasom >