Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk volt, hogy Szegeden – az ország második legnépesebb városában – is elérhető legyen egy Müller-üzlet, mivel a szegedieknek eddig Hódmezővásárhelyre kellett utazniuk a legközelebbi üzletig. 2024 júliusában nyitottunk az Árkád Szeged Bevásárlóközpont első emeletén.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Brezovsky Tibor
ügyvezető
Müller Drogéria
Magyarország
2024 novemberében – közel háromévnyi építkezést követően – Budapest szívében, a Váci utcán Erwin Müller cégtulajdonos személyesen nyitotta meg Magyarország legnagyobb, háromszintes Müller-üzletét mintegy 3000 négyzetméteren. Az új üzlet egyik különlegessége a luxusparfüméria-részleg, amely 150 négyzetméteren ötvözi az eleganciát és az exkluzivitást. Az új koncepciót eddig kizárólag Németországban, az ulmi Hirschstraßén található üzletben láthatták a vásárlók.
Digitális területen nagy előrelépés volt a Müller-applikáció sikeres magyarországi bevezetése 2024 májusában, amelynek felhasználói köre azóta is dinamikusan bővül. Az applikáció fokozza a vásárlási élményt a Müllerben, mivel gyors és közvetlen kommunikációt tesz lehetővé a vásárlókkal. A digitális nyugta, az online elérhető prospektusok, az extra app akciók, az exkluzív Baby Club kedvezményes kuponok, születésnapi meglepetés és nem utolsósorban a vásárlói hűség jutalmazása levásárolható visszatérítés (Müller-virág) formájában, mind hozzájárulnak a vásárlói elégedettséghez. Nem titkolt szándékunk a felhasználók számának további bővítése.
Az inflációs kihívások ellenére a minőségnek, exkluzivitásnak és több mint 130 000 terméket kínáló választékunknak köszönhetően tovább tudtuk erősíteni pozíciónkat.
2025-ben is nagy hangsúlyt helyezünk az ügyfélmegtartásra, és kiemelt témaként kezeljük a fenntarthatóságot és a termékkínálat bővítését. Elsődleges célunk továbbra is az, hogy a szolgáltatás minőségével, az exkluzivitással és a termékválaszték sokszínűségével különböztessük meg magunkat a piacon.”
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Új pályán a kiskereskedelem
A kiskereskedelem nem csupán a gazdasági növekedés motorja, hanem a…
Tovább olvasom >