Starbucks a magyar erdőkért és a fenntartható megoldásokért
A környezetvédelem elsődleges a Starbucks számára. A vállalat a világ egyik legnagyobb kávézóláncaként folyamatosan arra törekszik, hogy új utakat találjon a fenntartható jövő felé, és hozzájáruljon a bolygónk védelméhez. A Starbucks számos környezetbarát megoldást vezetett be az elmúlt években, szeptembertől pedig a Közösségi Erdőkért Alapítvánnyal (MyForest) együttműködve egy újabb lépést tesz a zöldebb jövő irányába.
A Starbucks az elmúlt években az olyan megoldásokkal, mint a szívószálmentes fedő bevezetése, a műanyagszívószálak lecserélése fenntartható, papírszívószálakra, valamint a fenntartható forrásból származó faevőeszközök bevezetése üzleteiben, folyamatosan arra törekedett, hogy működését és kínálatát is zöldebbé tegye.
A kávézólánc rövidesen újabb bolygó pozitív lépést tesz, ennek megfelelően szeptember hetedikétől a vendégeivel közösen a magyar erdőterületek növeléséhez is hozzájárul. A Starbucks annak érdekében, hogy a vásárlókat a zöld megoldások választására ösztönözze, országszerte húsz forinttal megemeli minden üzletében az egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohárba értékesített ital árát, amely többletköltséget faültetés céljára adományoz a Közösségi Erdőkért Alapítványnak (MyForest).
Azok a vendégek, akik saját termoszukba, vagy reusable cup-ba kérik italukat, továbbra is 160 forint kedvezményt kapnak a Starbucks kávézóiban. A zöld megoldások előtérbe helyezésére bátorítva vendégeit, a vállalat üzleteiben szeptember 7. és 30. között minden reusable termék, a reusable cup, a cold reusable cup és a reusable water bottle féláron érhető el, így, már kevesebb, mint 500 forintért megvásárolható az ikonikus és tudatos Starbucks pohár. A jól bevált, többször használható poharak mellett a Starbucks ugyancsak szeptember 7-től, alternatívaként bevezeti a Circular Cup bögrét, amely újrahasznosított papírpoharakból készül.
Az idén hároméves Starbucks Rewards program még több környezettudatos lépést tesz lehetővé, valamint további kedvezményeket biztosít a vendégek számára. A programba az ősz első hónapjában regisztráló új tagokat ajándék vászontáskával lepi meg a vállalat, valamint azok a vásárlók, akik a Starbucks Rewards kártyájukkal egyenlítik ki a számlát, ajándékba kapják az italkülönlegességet rejtő reusable cupot.
A Starbucks célja, hogy vendégeivel és partnereivel együttműködve hosszú távon is környezettudatos kezdeményezéseket támogasson és egyre több fenntartható megoldást vezessen be üzleteibe.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >