Spar Italia: appokkal a jobb vásárlói élményért
Egy sor olaszországi Spar-partner fejlesztett appokat és játékokat, hogy ezzel is javítsák a fogyasztók vásárlói élményét.
Az egyik ilyen app a Despar Tribú, amely számos információt szolgáltat a boltokról, hozzáférést biztosít az akciókhoz, és frissíti a hűségpontok állását.
2019 második felében az Aspiag Service mobil fizetési opciókat tett lehetővé egy sor Desparban, Eurosparban és Intersparban, így vásárlók fizethetnek Apple Payen és Samsung Payen keresztül is
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a Munch applikáció az élelmiszerpazarlás ellen
Világszerte hatalmas mennyiségű értékes élelmiszer vész kárba vagy kerül hulladéklerakókba.…
Tovább olvasom >Díjat nyert a Waitrose az állatjólét-appal
A Waitrose megnyerte a Best Retailers Innovation Awards-ot forradalmi állatjólét-alkalmazása…
Tovább olvasom >Négy európai piacon jelennek meg a Gorillas saját márkás termékei
Saját márkás termékeket dobott piacra a német Gorillas élelmiszer-kiszállító app.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >A MentesFeszt az egészségtudatos életmód egyik legnagyobb hazai eseménye
A táplálkozási trendek sokféleségében élünk. Egyre több helyen hallhatunk a…
Tovább olvasom >A FRUIT LOGISTICA Innovation Award (FLIA) és a FLIA Technology 2025 tíz döntős pályázója
Bájos fajták, okos marketingkoncepciók, intelligens technológiák: öt-öt innovációt jelöltek az…
Tovább olvasom >