Spar Italia: appokkal a jobb vásárlói élményért
Egy sor olaszországi Spar-partner fejlesztett appokat és játékokat, hogy ezzel is javítsák a fogyasztók vásárlói élményét.
Az egyik ilyen app a Despar Tribú, amely számos információt szolgáltat a boltokról, hozzáférést biztosít az akciókhoz, és frissíti a hűségpontok állását.
2019 második felében az Aspiag Service mobil fizetési opciókat tett lehetővé egy sor Desparban, Eurosparban és Intersparban, így vásárlók fizethetnek Apple Payen és Samsung Payen keresztül is
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a Munch applikáció az élelmiszerpazarlás ellen
Világszerte hatalmas mennyiségű értékes élelmiszer vész kárba vagy kerül hulladéklerakókba.…
Tovább olvasom >Díjat nyert a Waitrose az állatjólét-appal
A Waitrose megnyerte a Best Retailers Innovation Awards-ot forradalmi állatjólét-alkalmazása…
Tovább olvasom >Négy európai piacon jelennek meg a Gorillas saját márkás termékei
Saját márkás termékeket dobott piacra a német Gorillas élelmiszer-kiszállító app.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >