SPAR: fókuszban a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
A SPAR Magyarország összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben, ez 4,8%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Vonier Eduard
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
A bicskei Regnum Húsüzem nettó 65,34, a Regnum Húsüzem Perbál nettó 12, a SPAR enjoy. convenience üzem pedig nettó 3,37 milliárd forint forgalmat ért el. A SPAR márka égisze alá 2024 év végére több mint 17 ezer kereskedelmi szakember tartozott. Az üzletekben összesen több mint 224 millió vásárlási tranzakció zajlott.
A vállalat 2024-ben több mint 5 milliárd forintot fordított üzlethálózata fejlesztésére, ebből 2 új áruházat nyitott és 16-ot modernizált. Ezek mellett jelentős technológiai fejlesztések történtek a bicskei és perbáli Regnum Húsüzemekben, valamint a vállalat üllői, kényelmi termékeket gyártó üzemében. Az elmúlt évben 35 új SPAR partner üzlet nyitotta meg kapuit. A csatlakozók nagyszabású felújításon és korszerűsítésen estek át.

Heiszler Gabriella
elnök-ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
– A tavalyi évet a kiskereskedelmi szektorban továbbra is nehézségek jellemezték, így a SPAR Magyarország különösen büszke arra, hogy több tekintetben is sikeres volt a 2024-es esztendő számára – mondta el Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kft. elnök-ügyvezető igazgatója. – A vállalat folytatta a megkezdett utat: a vásárlók magas színvonalú kiszolgálását, amely évről évre számos fejlesztést hív életre.
2024-ben a SPAR több mint 4500 saját márkás árucikkel rendelkezett. Az év során termékcsaládok bújtak új köntösbe, miközben a saját márkás élelmiszer és kozmetika-vegyi áru termékkör egy év alatt több mint 400 új termékkel bővült.
A magyar élelmiszeripari termelők, családi és kisvállalkozások termékeinek felkarolását célul kitűző Régiók Kincsei programban részt vevő 119 beszállító partner 2024-ben több mint 600 főt foglalkoztatott, és 573 termékük jelent meg a SPAR polcain.
A vállalat 2024-ben 219 millió forintot fordított társadalmi ügyek támogatására.
Kapcsolódó cikkeink
Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Cukrász Szakmai Nap 2025
A Magyar Cukrász Ipartestület május 5-én tartotta meg hagyományos tavaszi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >