SPAR: fókuszban a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
A SPAR Magyarország összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben, ez 4,8%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Vonier Eduard
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
A bicskei Regnum Húsüzem nettó 65,34, a Regnum Húsüzem Perbál nettó 12, a SPAR enjoy. convenience üzem pedig nettó 3,37 milliárd forint forgalmat ért el. A SPAR márka égisze alá 2024 év végére több mint 17 ezer kereskedelmi szakember tartozott. Az üzletekben összesen több mint 224 millió vásárlási tranzakció zajlott.
A vállalat 2024-ben több mint 5 milliárd forintot fordított üzlethálózata fejlesztésére, ebből 2 új áruházat nyitott és 16-ot modernizált. Ezek mellett jelentős technológiai fejlesztések történtek a bicskei és perbáli Regnum Húsüzemekben, valamint a vállalat üllői, kényelmi termékeket gyártó üzemében. Az elmúlt évben 35 új SPAR partner üzlet nyitotta meg kapuit. A csatlakozók nagyszabású felújításon és korszerűsítésen estek át.

Heiszler Gabriella
elnök-ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
– A tavalyi évet a kiskereskedelmi szektorban továbbra is nehézségek jellemezték, így a SPAR Magyarország különösen büszke arra, hogy több tekintetben is sikeres volt a 2024-es esztendő számára – mondta el Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kft. elnök-ügyvezető igazgatója. – A vállalat folytatta a megkezdett utat: a vásárlók magas színvonalú kiszolgálását, amely évről évre számos fejlesztést hív életre.
2024-ben a SPAR több mint 4500 saját márkás árucikkel rendelkezett. Az év során termékcsaládok bújtak új köntösbe, miközben a saját márkás élelmiszer és kozmetika-vegyi áru termékkör egy év alatt több mint 400 új termékkel bővült.
A magyar élelmiszeripari termelők, családi és kisvállalkozások termékeinek felkarolását célul kitűző Régiók Kincsei programban részt vevő 119 beszállító partner 2024-ben több mint 600 főt foglalkoztatott, és 573 termékük jelent meg a SPAR polcain.
A vállalat 2024-ben 219 millió forintot fordított társadalmi ügyek támogatására.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Új pályán a kiskereskedelem
A kiskereskedelem nem csupán a gazdasági növekedés motorja, hanem a…
Tovább olvasom >