SPAR-ban a „Nagy fogyás”
A SPAR a műsorhoz kapcsolódóan hálózatában látványos kihelyezéseket hozott létre.
Látványos kommunikáció kíséri a tévéműsort, a SPAR,
INTERSPAR és Kaiser's szórólapokban is, melyek 4,5 millió példányban jelennek
meg hetente. A két brand-et. Alexandra és Norbi módszerét és termékeiket, ezen
a fontos csatornán keresztül is egyformán népszerűsíti a SPAR. Az áruházakban kiemelt felületeken, a műsor főszereplőinek – Alexandra és Norbi – életmód programjához tartozó egészséges termékeket kínálja.A döntés, a
vásárlóké, hogy melyiket választják. Az áruházlánc úgy véli a vásárlók egészséges
életmódra való bíztatásával, hozzájárulhatnak egészségük megőrzéséhez és jobb
közérzetükhöz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >