Fókuszban Dél-Olaszország
Marco Bulf
budapesti irodaigazgató
Olasz Külkereskedelmi Intézet
Az ITA (Italian Trade Agency) az olasz állam által fenntartott kereskedelmi irodahálózat, melynek feladata a „Made in Italy” világszintű promóciója, az olasz kis- és középvállalkozások támogatásával – mondta el lapunknak Marco Bulf, az Olasz Külkereskedelmi Intézet (ITA) budapesti irodájának igazgatója. – Promóciós tevékenységünk része a részvétel az egyes szektorokat érintő legjelentősebb vásárokon, aminek révén az olasz cégek lehetőséget kapnak a kiállítóként való bemutatkozásra.
A budapesti ITA iroda már körülbelül 50 éve működik, és különböző promóciós események szervezésével foglalkozik Magyarországon. Részvételünk elsődleges célja a Sirha Budapesten az, hogy minél több olasz élelmiszeripari termék és bor kerüljön forgalomba az országban – a statisztikák szerint egyre nagyobb az igény rájuk. Idén például 12 százalékkal bővült az olasz élelmiszerek magyar importja a 2016-os évben regisztrált adatokhoz képest.
A Sirha Budapest 2018 kiállításon hozzávetőlegesen 20 céggel veszünk majd részt, amelyek Olaszország déli régióiból érkeznek (Calabria, Campania, Szicília, Puglia, Basilicata). Az olasz kollektív stand több mint 350 négyzetméteren kerül megvalósításra, ez lesz a legnagyobb a külföldi képviseletek standjai közül.
A vásár időtartama alatt kísérőrendezvényeket szervezünk, melyek még inkább előtérbe helyezik kiállítóinkat. Tervezzük például egy, a környező országokból meghívott beszerzőkből álló delegáció vendégül látását, emellett enogasztronómiai szemináriumot szervezünk, amit egy neves előadónk tart majd a kiállító régiók élelmiszereiről és borászatáról. Olyan alkalmakat próbálunk teremteni, amelyek lehetőséget adnak az új és már meglévő kereskedelmi kapcsolatok ápolására, hiszen az olasz termékek kiváló minőségűek, és úgy látjuk, Magyarországon lehet igény a résztvevő régiók élelmiszer-különlegességeire. //
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Liga párt európai képviselője: nem lehet mecsetet nyitni üzlethelyiségben vagy pizzériában
A hatályos olasz törvények szerint az országban nem lehet mecsetet…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >