Fókuszban Dél-Olaszország
Marco Bulf
budapesti irodaigazgató
Olasz Külkereskedelmi Intézet
Az ITA (Italian Trade Agency) az olasz állam által fenntartott kereskedelmi irodahálózat, melynek feladata a „Made in Italy” világszintű promóciója, az olasz kis- és középvállalkozások támogatásával – mondta el lapunknak Marco Bulf, az Olasz Külkereskedelmi Intézet (ITA) budapesti irodájának igazgatója. – Promóciós tevékenységünk része a részvétel az egyes szektorokat érintő legjelentősebb vásárokon, aminek révén az olasz cégek lehetőséget kapnak a kiállítóként való bemutatkozásra.
A budapesti ITA iroda már körülbelül 50 éve működik, és különböző promóciós események szervezésével foglalkozik Magyarországon. Részvételünk elsődleges célja a Sirha Budapesten az, hogy minél több olasz élelmiszeripari termék és bor kerüljön forgalomba az országban – a statisztikák szerint egyre nagyobb az igény rájuk. Idén például 12 százalékkal bővült az olasz élelmiszerek magyar importja a 2016-os évben regisztrált adatokhoz képest.
A Sirha Budapest 2018 kiállításon hozzávetőlegesen 20 céggel veszünk majd részt, amelyek Olaszország déli régióiból érkeznek (Calabria, Campania, Szicília, Puglia, Basilicata). Az olasz kollektív stand több mint 350 négyzetméteren kerül megvalósításra, ez lesz a legnagyobb a külföldi képviseletek standjai közül.
A vásár időtartama alatt kísérőrendezvényeket szervezünk, melyek még inkább előtérbe helyezik kiállítóinkat. Tervezzük például egy, a környező országokból meghívott beszerzőkből álló delegáció vendégül látását, emellett enogasztronómiai szemináriumot szervezünk, amit egy neves előadónk tart majd a kiállító régiók élelmiszereiről és borászatáról. Olyan alkalmakat próbálunk teremteni, amelyek lehetőséget adnak az új és már meglévő kereskedelmi kapcsolatok ápolására, hiszen az olasz termékek kiváló minőségűek, és úgy látjuk, Magyarországon lehet igény a résztvevő régiók élelmiszer-különlegességeire. //
Kapcsolódó cikkeink
A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >