Sörízűbb sör
A nagy multinacionális sörgyárak nagy mennyiségekben hozzák forgalomba legjobban felépített márkáikat. Hogy sokat el lehessen adni belőlük, szükséges, hogy sokan elfogadják a terméket. Ha sokak ízlésének kell megfelelni, akkor a sör elveszti karakteres jellegét. Ha új célcsoportokat kell megnyerni, akkor le kell nyesni azokat a sajátosságait is, ami miatt azok nem szerették. Az eredmény: nagy ütemben jönnek fel a kisüzemi sörök.
Ezen a pontot lépett óriásit a Heineken (az USA-ban, ahol a piacon elvesztett 2-3 százalék a részvényesek komoly haragját vonja maga után, és az üzletemberek kénytelenek mindenre gyorsan reagálni): a Heineken Light-nak megváltoztatták a receptjét, és beletették azt a Cascade Aroma nevű remek komlót, amit eddig inkább csak a kézműves főzdék használtak lagereik és ale-jeik aromásítására. A New York Times egyik szakmai blogja szerint a cég vezetői azt nyilatkozták: úgy vélik, a termék alacsonyabb alkoholtartalma mellett is sörízűbb lesz, mint korábban!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >