Sörízűbb sör
A nagy multinacionális sörgyárak nagy mennyiségekben hozzák forgalomba legjobban felépített márkáikat. Hogy sokat el lehessen adni belőlük, szükséges, hogy sokan elfogadják a terméket. Ha sokak ízlésének kell megfelelni, akkor a sör elveszti karakteres jellegét. Ha új célcsoportokat kell megnyerni, akkor le kell nyesni azokat a sajátosságait is, ami miatt azok nem szerették. Az eredmény: nagy ütemben jönnek fel a kisüzemi sörök.
Ezen a pontot lépett óriásit a Heineken (az USA-ban, ahol a piacon elvesztett 2-3 százalék a részvényesek komoly haragját vonja maga után, és az üzletemberek kénytelenek mindenre gyorsan reagálni): a Heineken Light-nak megváltoztatták a receptjét, és beletették azt a Cascade Aroma nevű remek komlót, amit eddig inkább csak a kézműves főzdék használtak lagereik és ale-jeik aromásítására. A New York Times egyik szakmai blogja szerint a cég vezetői azt nyilatkozták: úgy vélik, a termék alacsonyabb alkoholtartalma mellett is sörízűbb lesz, mint korábban!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >Szállodák a fenntarthatóságért
Becslések szerint a kereskedelemben keletkező élelmiszer-pazarlás 10%-áért a szállodák felelősek…
Tovább olvasom >