Sokmilliárdos forgalmat generál a grillszezon
A grillkolbászok piaca átlépte a 4,5 milliárd forintos forgalmat a tavaly márciustól ez év februárjáig tartó időszakban, ami 7 százalékos értékbeli növekedés az egy évvel korábbihoz képest – írta a Világgazdaság kedden a Nielsen adatai alapján.
A vizsgált időszakban csaknem 2000 tonna grillkolbász került a hazai fogyasztók kosarába. A tavaszi-nyári otthoni sütögetések elmaradhatatlan kelléke a grillsajt is, amelyet 2,5 milliárd forint értékben vásárolt a lakosság, ez 12 százalékkal több a bázisidőszakinál.
Az eladott mennyiség 7 százalékkal, 700 tonnára nőtt – írta a lap.
A cikk szerint a grillfűszer-keverékek forgalma a vizsgált időszakban megközelítette a 4 milliárd forintot, a mintegy 600 tonnányi eladott mennyiség pedig 3 százalékkal volt több, mint egy évvel korábban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >A nyári grillszezonra időzítette baromfihús kampányát az Agrármarketing Centrum
A nyári grillszezon számtalan lehetőséget kínál, hogy különböző fűszerekkel, pácokkal…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >