Sokmilliárdos forgalmat generál a grillszezon
A grillkolbászok piaca átlépte a 4,5 milliárd forintos forgalmat a tavaly márciustól ez év februárjáig tartó időszakban, ami 7 százalékos értékbeli növekedés az egy évvel korábbihoz képest – írta a Világgazdaság kedden a Nielsen adatai alapján.
A vizsgált időszakban csaknem 2000 tonna grillkolbász került a hazai fogyasztók kosarába. A tavaszi-nyári otthoni sütögetések elmaradhatatlan kelléke a grillsajt is, amelyet 2,5 milliárd forint értékben vásárolt a lakosság, ez 12 százalékkal több a bázisidőszakinál.
Az eladott mennyiség 7 százalékkal, 700 tonnára nőtt – írta a lap.
A cikk szerint a grillfűszer-keverékek forgalma a vizsgált időszakban megközelítette a 4 milliárd forintot, a mintegy 600 tonnányi eladott mennyiség pedig 3 százalékkal volt több, mint egy évvel korábban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
NAK: Hús, hal, zöldség, vagy sajt – a grillrácson mind ízletesen elkészíthető
Javában tart a grillszezon, a boltokba kerülő grilltermékek jelentős része…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >