Sokmilliárdos forgalmat generál a grillszezon
A grillkolbászok piaca átlépte a 4,5 milliárd forintos forgalmat a tavaly márciustól ez év februárjáig tartó időszakban, ami 7 százalékos értékbeli növekedés az egy évvel korábbihoz képest – írta a Világgazdaság kedden a Nielsen adatai alapján.

Átlépte a 4,5 milliárdos forgalmat a grillkolbászok piaca
A vizsgált időszakban csaknem 2000 tonna grillkolbász került a hazai fogyasztók kosarába. A tavaszi-nyári otthoni sütögetések elmaradhatatlan kelléke a grillsajt is, amelyet 2,5 milliárd forint értékben vásárolt a lakosság, ez 12 százalékkal több a bázisidőszakinál.
Az eladott mennyiség 7 százalékkal, 700 tonnára nőtt – írta a lap.
A cikk szerint a grillfűszer-keverékek forgalma a vizsgált időszakban megközelítette a 4 milliárd forintot, a mintegy 600 tonnányi eladott mennyiség pedig 3 százalékkal volt több, mint egy évvel korábban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >NAK: Hús, hal, zöldség, vagy sajt – a grillrácson mind ízletesen elkészíthető
Javában tart a grillszezon, a boltokba kerülő grilltermékek jelentős része…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >