Sokmilliárdos forgalmat generál a grillszezon
A grillkolbászok piaca átlépte a 4,5 milliárd forintos forgalmat a tavaly márciustól ez év februárjáig tartó időszakban, ami 7 százalékos értékbeli növekedés az egy évvel korábbihoz képest – írta a Világgazdaság kedden a Nielsen adatai alapján.
A vizsgált időszakban csaknem 2000 tonna grillkolbász került a hazai fogyasztók kosarába. A tavaszi-nyári otthoni sütögetések elmaradhatatlan kelléke a grillsajt is, amelyet 2,5 milliárd forint értékben vásárolt a lakosság, ez 12 százalékkal több a bázisidőszakinál.
Az eladott mennyiség 7 százalékkal, 700 tonnára nőtt – írta a lap.
A cikk szerint a grillfűszer-keverékek forgalma a vizsgált időszakban megközelítette a 4 milliárd forintot, a mintegy 600 tonnányi eladott mennyiség pedig 3 százalékkal volt több, mint egy évvel korábban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >KAISER kebabos grillkolbász 190g
A KAISER grillkolbász szortiment minden évben újdonságot kínál fogyasztóinak, 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >