Sokan látogatnak el idén is az Anuga Frozen Food kiállításra
100 éves a mélyhűtés – a fagyasztottélelmiszer-iparág a világ legnagyobb élelmiszeripari szakvásárán ünnepli születésnapját.
A fagyasztott termékek rendkívül népszerűek az Anugán, nem csoda, ha az Anuga Frozen Food 56 ország több mint 600 vállalata számára jelenti a fagyasztott élelmiszeripar elsőszámú globális exportplatformját. Az idén 100 éves gyorsfagyasztási technológiát középpontjába állító vásár ismét számos kiállítót és látogatót vár. Az esemény változatos programmal egészül ki, amelyet ismét az Anuga régi partnere, a Deutsche Tiefkühlinstitut (Fagyasztott Élelmiszerek Német Intézete (dti)) támogat. A dti az iparág németországi lobbi- és kommunikációs platformja, amely mintegy 18,5 milliárd eurós forgalmat bonyolít, és naponta 80 millió ember fagyasztott élelmiszerrel való ellátásáról gondoskodik.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy a nemzetközi fagyasztott élelmiszer-ágazat az Anugát üzleti tevékenységének egyik központi platformjaként használja, és a szereplők a jubileumi év alkalmából Kölnben adnak egymásnak találkozót. Idén partnerünkkel, a dti-vel sokoldalú, új impulzusokat tartalmazó programot kínálunk az iparág számára – hangsúlyozta Jan Philipp Hartmann, az Anuga igazgatója.
– A dti és a fagyasztott élelmiszeripar nagy várakozással tekint az Anuga elé – nyilatkozta Sabine Eichner, a dti ügyvezető igazgatója. – A fagyasztott élelmiszerek forgalma nem csak Németországban dönt rekordokat, de a nemzetközi üzletág is nagymértékű növekedést mutat. A fagyasztott élelmiszer a jövő kategóriája, amely a fenntarthatóbb élelmiszerrendszerek fejlődésének hajtómotorja – az Anuga „Fenntartható növekedés” mottója tökéletesen egybecseng azzal, amit iparágunk képvisel. Alig várjuk, hogy találkozhassunk tagszervezeteinkkel és vendégeinkkel, a fagyasztott élelmiszereknek a világ minden tájáról érkező rajongóival – a standunkon és a Kölnben kínált számos kiemelt eseményen.
Az Anuga Frozen Food vezető kiállítói közé tartozik többek között az Agrarfrost (Németország), az Aviko (Hollandia), a Clarebout (Belgium), a Lutosa, (Belgium), a McCain (Franciaország) és a Surgital (Olaszország). Más beszállítók ugyanakkor – többek között – az Anuga Out of Home, Anuga Meat és Anuga Bread & Bakery vásárokon lesznek jelen.
A termékpalettán megtalálhatók a hal- és húsfélék, gyümölcsök és zöldségek, készételek, kenyér- és pékáruk, jégkrém, pizza, burgonyatermékek és a közétkeztetési és gasztronómiai ágazatban működő vásárlóknak szánt ömlesztett termékek.
Kapcsolódó cikkeink
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Az alternatív fehérjéké a főszerep az Anuga új szakvásárán
A világ elsőszámú élelmiszeripari rendezvénye, az Anuga új a növényi…
Tovább olvasom >Ennyibe került a kölni EB fanzone-ban egy sör a hétvégén
A kölni EB fanzone-ban a szurkolóknak 6 eurót, azaz körülbelül…
Tovább olvasom >Minden várakozást felülmúlt idén az Anuga
A világ első számú élelmiszer- és italszakmai vására, az Anuga…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >