Sokan látogatnak el idén is az Anuga Frozen Food kiállításra
100 éves a mélyhűtés – a fagyasztottélelmiszer-iparág a világ legnagyobb élelmiszeripari szakvásárán ünnepli születésnapját.
A fagyasztott termékek rendkívül népszerűek az Anugán, nem csoda, ha az Anuga Frozen Food 56 ország több mint 600 vállalata számára jelenti a fagyasztott élelmiszeripar elsőszámú globális exportplatformját. Az idén 100 éves gyorsfagyasztási technológiát középpontjába állító vásár ismét számos kiállítót és látogatót vár. Az esemény változatos programmal egészül ki, amelyet ismét az Anuga régi partnere, a Deutsche Tiefkühlinstitut (Fagyasztott Élelmiszerek Német Intézete (dti)) támogat. A dti az iparág németországi lobbi- és kommunikációs platformja, amely mintegy 18,5 milliárd eurós forgalmat bonyolít, és naponta 80 millió ember fagyasztott élelmiszerrel való ellátásáról gondoskodik.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy a nemzetközi fagyasztott élelmiszer-ágazat az Anugát üzleti tevékenységének egyik központi platformjaként használja, és a szereplők a jubileumi év alkalmából Kölnben adnak egymásnak találkozót. Idén partnerünkkel, a dti-vel sokoldalú, új impulzusokat tartalmazó programot kínálunk az iparág számára – hangsúlyozta Jan Philipp Hartmann, az Anuga igazgatója.
– A dti és a fagyasztott élelmiszeripar nagy várakozással tekint az Anuga elé – nyilatkozta Sabine Eichner, a dti ügyvezető igazgatója. – A fagyasztott élelmiszerek forgalma nem csak Németországban dönt rekordokat, de a nemzetközi üzletág is nagymértékű növekedést mutat. A fagyasztott élelmiszer a jövő kategóriája, amely a fenntarthatóbb élelmiszerrendszerek fejlődésének hajtómotorja – az Anuga „Fenntartható növekedés” mottója tökéletesen egybecseng azzal, amit iparágunk képvisel. Alig várjuk, hogy találkozhassunk tagszervezeteinkkel és vendégeinkkel, a fagyasztott élelmiszereknek a világ minden tájáról érkező rajongóival – a standunkon és a Kölnben kínált számos kiemelt eseményen.
Az Anuga Frozen Food vezető kiállítói közé tartozik többek között az Agrarfrost (Németország), az Aviko (Hollandia), a Clarebout (Belgium), a Lutosa, (Belgium), a McCain (Franciaország) és a Surgital (Olaszország). Más beszállítók ugyanakkor – többek között – az Anuga Out of Home, Anuga Meat és Anuga Bread & Bakery vásárokon lesznek jelen.
A termékpalettán megtalálhatók a hal- és húsfélék, gyümölcsök és zöldségek, készételek, kenyér- és pékáruk, jégkrém, pizza, burgonyatermékek és a közétkeztetési és gasztronómiai ágazatban működő vásárlóknak szánt ömlesztett termékek.
Kapcsolódó cikkeink
Anuga Chilled & Fresh Food 2025: középpontban az innováció, a frissesség és a kényelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Édes eufória Kölnben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vártakon túl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >