Sokan látogatnak el idén is az Anuga Frozen Food kiállításra
100 éves a mélyhűtés – a fagyasztottélelmiszer-iparág a világ legnagyobb élelmiszeripari szakvásárán ünnepli születésnapját.
A fagyasztott termékek rendkívül népszerűek az Anugán, nem csoda, ha az Anuga Frozen Food 56 ország több mint 600 vállalata számára jelenti a fagyasztott élelmiszeripar elsőszámú globális exportplatformját. Az idén 100 éves gyorsfagyasztási technológiát középpontjába állító vásár ismét számos kiállítót és látogatót vár. Az esemény változatos programmal egészül ki, amelyet ismét az Anuga régi partnere, a Deutsche Tiefkühlinstitut (Fagyasztott Élelmiszerek Német Intézete (dti)) támogat. A dti az iparág németországi lobbi- és kommunikációs platformja, amely mintegy 18,5 milliárd eurós forgalmat bonyolít, és naponta 80 millió ember fagyasztott élelmiszerrel való ellátásáról gondoskodik.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy a nemzetközi fagyasztott élelmiszer-ágazat az Anugát üzleti tevékenységének egyik központi platformjaként használja, és a szereplők a jubileumi év alkalmából Kölnben adnak egymásnak találkozót. Idén partnerünkkel, a dti-vel sokoldalú, új impulzusokat tartalmazó programot kínálunk az iparág számára – hangsúlyozta Jan Philipp Hartmann, az Anuga igazgatója.
– A dti és a fagyasztott élelmiszeripar nagy várakozással tekint az Anuga elé – nyilatkozta Sabine Eichner, a dti ügyvezető igazgatója. – A fagyasztott élelmiszerek forgalma nem csak Németországban dönt rekordokat, de a nemzetközi üzletág is nagymértékű növekedést mutat. A fagyasztott élelmiszer a jövő kategóriája, amely a fenntarthatóbb élelmiszerrendszerek fejlődésének hajtómotorja – az Anuga „Fenntartható növekedés” mottója tökéletesen egybecseng azzal, amit iparágunk képvisel. Alig várjuk, hogy találkozhassunk tagszervezeteinkkel és vendégeinkkel, a fagyasztott élelmiszereknek a világ minden tájáról érkező rajongóival – a standunkon és a Kölnben kínált számos kiemelt eseményen.
Az Anuga Frozen Food vezető kiállítói közé tartozik többek között az Agrarfrost (Németország), az Aviko (Hollandia), a Clarebout (Belgium), a Lutosa, (Belgium), a McCain (Franciaország) és a Surgital (Olaszország). Más beszállítók ugyanakkor – többek között – az Anuga Out of Home, Anuga Meat és Anuga Bread & Bakery vásárokon lesznek jelen.
A termékpalettán megtalálhatók a hal- és húsfélék, gyümölcsök és zöldségek, készételek, kenyér- és pékáruk, jégkrém, pizza, burgonyatermékek és a közétkeztetési és gasztronómiai ágazatban működő vásárlóknak szánt ömlesztett termékek.
Kapcsolódó cikkeink
A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >Rekordnyereséget ért el az Iceland az £1-os termékcsalád eladásainak megugrásával
Rekordnyereséget ért el tavaly az Iceland Foods annak köszönhetően, hogy…
Tovább olvasom >Az alternatív fehérjéké a főszerep az Anuga új szakvásárán
A világ elsőszámú élelmiszeripari rendezvénye, az Anuga új a növényi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >