Snickers: Pelével találkozhatnak a magyar focirajongók
A Snickers a futballtörténelem egyik legnagyobb legendájával fogott össze az új, “Játssz úgy, mint Pelé!” kampányuk keretében. A verseny során három magyar focirajongónak lesz lehetősége arra, hogy találkozzon Pelével a barcelonai Olimpiai Stadionban, és részt vegyenek egy közös edzésen a világhírű sportikonnal. A versenyzőknek csupán annyit kell tenni, hogy jelentkeznek az április 24-től június 18-ig tartó felhívásra, és feltöltenek egy fotót vagy videót www.snickers.hu oldalra, ahogyan Pelé egyik trükkjét utánozzák.
Alighanem minden futballrajongó álmodozott már arról, milyen lenne egy csapatban játszani Pelével. A világ egyik legnépszerűbb csokoládémárkájának köszönhetően az álom most valósággá válhat: “Nagyon örülök a Snickersszel való együttműködésnek, és annak, hogy részese lehetek egy ilyen különleges projektnek. A futball sokat adott nekem, ezért természetes volt, hogy élek a lehetőséggel. Alig várom, hogy találkozhassak a verseny győzteseivel, szívesen megmutatom nekik, hogyan játsszanak és nyerjenek úgy, mint én!” – üzente Pelé a magyar rajongóknak.
A hazai piacon eddig még sosem cserélték le a hagyományos Snickers-logót, most viszont négy, futballhoz köthető kifejezéssel – Pelé, Gól, Legenda, Hajrá – kerül a boltok polcaira a csokiszelet. A limitált kiadású Snickers csomagolása alatt matricákat is találhatnak a vásárlók.
A verseny során háromfős csoportok mutathatják meg, hogy mennyire tudnak csapatban dolgozni, és mennyire kreatívak – ezek a tulajdonságok mindig is jellemezték Pelé játékát, ezért a nyerteseknek feltétlenül rendelkezniük kell velük. A jelentkezéshez csak annyit kell tenni, hogy a játékosok lefotózzák vagy videóra veszik, ahogy a kiválasztott trükköt utánozzák, a legjobb pedig, ha a pályamunkában helyet kap egy Snickers szelet is – minél kreatívabban, annál jobb! A kész anyagot ezután a www.snickers.hu oldalra kell feltölteni.
“A Snickersnél már szinte tradíciónak számítanak a sporttal kapcsolatos együttműködések, ez a kampány pedig számunkra is előrelépés, hiszen minden idők legjobb focistájával dolgozhatunk. Az április 24-től június 18-ig tartó verseny egy életre szóló élményt kínál: egy közös edzést a futball királyával, ahol ahhoz is kaphatunk egy-két tippet, hogyan váljunk magunk is focilegendává” – foglalta össze a kampány részleteit Radovan Veselý, a Snickers közép-európai márkamenedzsere. A kreativitás nem ismer határokat, így a verseny azoknak is szól, akiknek még van mit tanulniuk a focipályán. “Az ötlet, a szenvedély és a csapatmunka számít. A Snickers célja, hogy lerója tiszteletét a futball egyik legkiemelkedőbb legendája előtt, és bemutassa, hogy a futball, mint sport, mindenki számára elérhető.” – tette hozzá Radovan Veselý.
A győztes csapatot a Snickers szeptember 1-jén Barcelonába repíti, ahol a többi európai ország nyerteseivel egy háromnapos, all inclusive utazáson vehetnek részt. Az nyereményút az Olimpiai Stadionban, egy közös edzéssel zárul Pelével.
A verseny április 24-től június 18-ig tart. A kampányt sales, online kommunikációs és PR-eszközökkel, illetve médiaegyüttműködésekkel is népszerűsítik.
A teljes versenyszabályzatért látogasson el a www.snickers.hu oldalra.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >