SMS alapú kampányokat alkalmaz a Tesco
Az áruház a Mobilpont segítségével saját Tesco SMSKlub adatbázist épített, olyan fogyasztókból, akik érdeklődnek az árakciók után.
A Tesco Global Áruházak
beépítette kommunikációs stratégiájába
az SMS alapú direkt kampányokat. A Tesco elsősorban a
csatorna gyorsasága miatt döntött az SMS
kommunikáció mellett, mely lehetővé teszi a
gyors reagálást a konkurencia lépésére,
és főbevásárló időszakban tudja elérni
és aktivizálni magukat a főbevásárlókat.
A
Mobilpont az adatbázist irányítószám
és családi állapot alapján is szűrni
tudja, így a Tesco meddőszórás nélkül
tudja elérni az egyes hiper és szuper áruházláncok
közelében élő háziasszonyokat,
főbevásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Cofidis Magyarország élén
Jean-François Rémy 2020. december 1-étől tölti be a Cofidis Magyarországi…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >