SMS alapú kampányokat alkalmaz a Tesco
Az áruház a Mobilpont segítségével saját Tesco SMSKlub adatbázist épített, olyan fogyasztókból, akik érdeklődnek az árakciók után.
A Tesco Global Áruházak
beépítette kommunikációs stratégiájába
az SMS alapú direkt kampányokat. A Tesco elsősorban a
csatorna gyorsasága miatt döntött az SMS
kommunikáció mellett, mely lehetővé teszi a
gyors reagálást a konkurencia lépésére,
és főbevásárló időszakban tudja elérni
és aktivizálni magukat a főbevásárlókat.
A
Mobilpont az adatbázist irányítószám
és családi állapot alapján is szűrni
tudja, így a Tesco meddőszórás nélkül
tudja elérni az egyes hiper és szuper áruházláncok
közelében élő háziasszonyokat,
főbevásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >