Smoothie-val buzdít az Edeka őssejt-adományozásra
A német Edeka a DKMS nonprofit szervezettel együttműködve dobta piacra limitált kiadású All in Fruits „Mund auf!” smoothie-ját, amellyel igyekszik minél többeket az őssejt-adományozásban való részvételre ösztönözni. Az Edeka minden egyes üveg eladásából 10 centet adományoz az adatbázisában jelenleg 11,5 millió donort nyilvántartó DKMS-nek, így hozzájárulva a donorregisztráció finanszírozásához.
A smoothie már kapható az Edeka, a Marktkauf és a Netto Marken-Discount üzletekben. A társadalmi felelősség ügyét mindig is szívén viselő kiskereskedő termékét gyümölcsös-fanyar jegyek, valamint a fügekaktusz és az Aronia bogyók savanykás-édes íze jellemzi.
Az Edeka a mindencsatornás promóción túl a terméket influenszerekkel való együttműködés útján is tervezi népszerűsíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >