Smink teszter termékek helyett virtuális próba
A Mineral Fusion smink márka csatlakozik a Perfect Corp. virtuális próbát lehetővé tevő vállalat partnercégeihez. A márka honlapján online és a fizikai üzletek közül először a Whole Foods Markets boltjaiban QR-kódos beolvasással, a vásárlók könnyedén, érintés nélkül nézhetik meg, hogyan áll nekik egy-egy szín, árnyalat, smink.
A BusinessWire oldalán március 22-én közzétett bejelentés szerint a Perfect Corp., a világ vezető szépségtechnikai megoldás-szolgáltatója és a díjnyertes YouCam Makeup alkalmazás fejlesztője, partnerségre lépett a Mineral Fusion természetes szépségápolási márkával.
– A szépségipar jelentős fogyasztói változásokat tapasztalt a COVID-19 miatt. A vásárlók egyszerűsíteni szeretnék szépségápolási rutinjukat, ugyanakkor olyan márkákat is keresnek, amelyek igazodnak az értékeikhez, például korlátozzák környezeti hatásukat, víz nélküli és környezetbarát termékekkel jelennek meg – áll Amy Jargo, a Whole Foods globális szépségkategória beszerzője közleményében.
Az Amazon birtokában lévő Whole Foods lánc mindig is aktív volt a szépség kategória területén, éves trend előrejelzést is rendszeresen kiad és évente egy nagy szépség prómóciót is szervez. Ezen a területen is igyekszik megkülönböztetni magát versenytársaitól, amihez a virtuális teszter bevezetése is hozzájárul.
Megszépítő alkalmazás
A YouCam for Web alkalmazás a Mineral Fusion új, a Perfect Corp.-tól származó AI / AR (mesterséges intelligencia és kiterjesztett valóság) technológiájú virtuális próbaeszköze lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy felfedezzék a természetes kozmetikai márka teljes sminktermék választékát, bármilyen mobil eszközön vagy asztali számítógépen.
A virtuális próba-eszköz a teszter termékek biztonságosabb alternatívája, lehetővé teszi az online és a személyesen vásárlók számára egyaránt, hogy megtalálják a hozzájuk legjobban illő árnyalatokat. Megnézhetik ezt egy kiválasztott modellkép segítségével, feltölthetnek egy saját fényképet, vagy akár élő kamerás fotót is berakhatnak. Gyors, biztonságos és élvezetes élmény, főként az Y és Z generáció tagjainak.
-Örömmel működünk együtt az iparág vezető megoldás-szolgáltatójával, a Perfect Corp.-pal és a vezető natúr cikkeket forgalmazó kiskereskedővel, a Whole Foods-szal, hogy vásárlóink megtalálják kedvenc kozmetikai termékeik tökéletes árnyalatait, függetlenül attól, hogy hogyan és hol vásárolnak – mondta Stella Huang, a Mineral Fusion digitális marketing igazgatója.
A jövő szépségplatformja
A Mineral Fusion Virtual Try-On eszköz a Whole Foods üzletekben kihelyezett displayeken feltüntetett QR-kódok beolvasásával elérhető, így ott helyben, a vásárlók saját mobileszközükön azonnal virtuálisan kipróbálhatják a termékeket.
A technológiát biztosító Perfect Corporation célja, hogy átalakítsa a fogyasztók, a tartalomkészítők és a szépségmárkák interakcióját az AI és az AR alkalmazásával. Tapasztalt mérnökökből és szépségszakértőkből álló csapatuk a technológia határait feszegetik, hogy létrehozzák a jövő szépségplatformját – egy folyékony környezet, ahol az egyének kifejezhetik magukat, megismerhetik a divat és a szépség legfrissebb trendjeit, kapcsolatba léphetnek és azonnal meg is vásárolhatják a kiválasztott terméket. A technológiát a sminktermékek kipróbálása mellett a hajszínekkel való kísérletezésre, szépségtanácsadóval való online konzultációra sőt online bőrgyógyászati vizsgálatra is használják már.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >