Sip & Scan! – játék a Coca-Cola nyári üdítőivel
Több mint 150 ezer különleges ajándékot lehet nyerni a Coca Cola Sip & Scan-játékán. Csupán annyi a dolgunk, hogy mobiltelefonunkkal bescanneljük a műanyag és dobozos üdítőkön található „Sip & Scan”-ikont, és máris versenyben vagyunk.
A május 11-e óta zajló játék nyereményei között van koncert-, mozi-, vidámpark- és baseballjegy, de ha szerencsések vagyunk, találkozhatunk az US Woman’s National Team tagjaival, vagy meggyújthatjuk a tűzijátékot a NASCAR-versenyen.
Nem a Coca-Cola az első cég, amelyik a csomagolás és a digitális technikák összekapcsolásának módszerét használja eladási számainak növelésére: a Danone Font Vella nevű ásványvize nemrég olyan „okoskupakot” dobott piacra, amely rendszeresen jelzi az ásványvíz fogyasztójának, megfelelő mennyiséget ivott-e. (Packiging Insights)
Kapcsolódó cikkeink
1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >