Sikeresen zárult az Etesd az Eszed iskolai kihívás
Novemberben lezárult a Nestlé Hungária és az Okos Doboz közös egészségnevelési oktatóprogramjának őszi kihívása. Az ezúttal az egész országra kiterjesztett program során a tanulók közel 35 000 feladatot oldottak meg, melynek végén a nyertes diákok mellett a résztvevő pedagógusok és az iskolák is értékes nyereményekkel gazdagodtak.

35 ezer feladatot oldottak meg a diákok
Az előző tanévben még csak kísérleti jelleggel, öt település általános iskolájában indította el Etesd az Eszed elnevezésű egészségnevelési oktatóprogramját a Nestlé Hungária és az Okos Doboz. A pozitív fogadtatás hatására idén a kihívás országossá vált: Magyarország minden településéről csatlakozhattak az általános iskolások, hogy a korosztályuknak és tudásszintjüknek megfelelő módon megkapott információk elsajátítása után játékos feladatokon keresztül mérhessék fel a tudásukat.
A program idén új tartalmakkal is kiegészült, így összesen 53 animáció, 181 grafikai feladat és 10 különleges videó is várta a tanulókat. A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért programhoz kapcsolódó kezdeményezés lényege, hogy a gyerekek online aktivitásokon keresztül, játékos módon tanulhassanak az egészséges és fenntartható életmódról.
A több héten át tartó kihíváshoz az ország minden részéről csatlakoztak. A legtöbb iskola a dél-alföldi régióból jelentkezett, de Közép- és Észak-Magyarország is szép számmal képviseltette magát. A kihíváson a nyolcadik és az ötödik évfolyamos diákokok vettek részt a legnagyobb arányban, és a megoldott feladatok alapján az látszik, hogy a kisebbek voltak az aktívabbak: az ötödikesek és a hatodikasok évfolyamonként több mint 4000 versenyfeladatot oldottak meg.
A feladatokhoz kapcsolódó témakörökhöz készített animációs videók is igen népszerűek voltak. A legtöbben a vitaminokról szóló videót nézték meg, de az Egészség, betegség és a Tudatos táplálkozás témák is sokakat foglalkoztattak.
„Folyamatosan dolgozunk azon, hogy minél szélesebb körben informálhassuk a fiatalokat is az egészséges életmód és kiegyensúlyozott táplálkozás fontosságáról, és nagyszerű látni, hogy országos szinten is milyen sokan fogékonyak erre. Az Okos Dobozzal való együttműködés valós lehetőséget teremt arra, hogy a gyerekeknek követlenül adjunk át információkat a helyes táplálkozásról, az egészségmegőrzésről és az egészségtudatos döntések meghozatalának fontosságáról, ez pedig elengedhetetlen ahhoz, hogy később egészségtudatos felnőttek váljanak belőlük”
– mondta el a program kapcsán Sárga Diána, a Nestlé dietetikusa.
„Az Okos Doboz tananyag részeként az Etesd az Eszed program segít abban, hogy még játékosabban juttassunk el szemléletformáló üzeneteket a legkisebbekhez is. A bemeneti és kimeneti tudásfelmérő eredményeket összehasonlítva egyértelmű, hogy ez a kihívás valódi, a mindennapokban is hasznosítható tudással vértezi fel a résztvevő diákokat”
– értékelte a programot Szűcs Dóra, az Okos Doboz ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >