Sikeres volt az első PLMA online Show
December 1-4. között rendezte meg a PLMA az első és legnagyobb online „World of Private Label” sajátmárkás szakkiállítást. 61 ország 1057 kiállítója, köztük 8 magyar vállalat várta felhőbe költözött standjain a 95 országból érkező, közel 2000 beszerzőt, disztribútort, potenciális partnert.
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége sikeresnek ítélte az online eseményt a kereskedők és a gyártók oldaláról egyaránt. A sajátmárkás iparág döntéshozói nemcsak Európából, de a világ minden tájáról elégedettek voltak a világjárványra szabott, új üzleti lehetőségeket és kapcsolatokat eredményező rendezvénnyel.
Nyit
vatartás meghosszabbítva
A szervezők témák szerint rendezték el a napokat, hogy a beszerzők és a virtuálisan kiállító gyártók, beszállítók célzottan tudjanak találkozni, a PLMA saját fejlesztésű, biztonságos, digitális platformján.
– A kiállítási négy napján folyamatosan figyeltük az online tevékenységet. Több mint 2.500 videó hívásra került sor, és több mint 15.000 virtuális névjegykártyát cseréltek ki a látogatók és a kiállítók. Az online Show platform 2021 április közepéig elérhető marad minden regisztrált kiállító és látogató számára, ezzel folytatódhat a termékek beszerzése, valamint az üzenetek és a virtuális névjegykártyák cseréje. Ennek fontosságát az a tény is mutatja, hogy a legutóbbi hivatalos kiállítási nap óta már további 1000 virtuális névjegykártyát cseréltek – mondta Peggy Davies, a PLMA elnöke.
A világ eddigi legnagyobb sajátmárkás online B2B fórumára látogatók között 95 ország közel 2000 beszerzője – hiper- és szupermarket, diszkont, drogéria, áruház, nagykereskedő, külkereskedő, ügynök, közvetítő vállalatok – képviselte magát. Jelentkeztek csomagolási és dizájn szakértők is.
A világ mindentájáról érkeztek a virtuális térbe kiállítók, minden kontinensről. Összesen 61 ország 1057 kiállítója jelent meg a felületen. A hagyományos csarnokokat most 22 nemzeti és régiós virtuális pavilon idézi fel. Többek közt svájci, kínai, görög, olasz, spanyol, észt, litván, cseh és izraeli közösségi megjelenés található az oldalon.
A Show folytatódik

Peggy Davies a PLMA elnöke
Az online szakkiállítás platformot már évek óta fejlesztette a PLMA, de az igazi áttörést az elmúlt hónapokban érték el. Peggy Davies, a PLMA elnöke azt nyilatkozta, hogy nagyon büszke erre az egyedi rendszerre.
-Örülök, hogy felajánlhattuk ezt a platformot a kereskedelem számára. Azoknak a felhasználóknak, akiknél a technológia új tapasztalatot vagy kihívást jelentett a PLMA csapata készségesen segített. Összességében online szakkiállításunk bemutatása bebizonyította értékét és mindenkinek fontos tanulságokkal szolgált – tette hozzá az vezetőnő.
A PLMA virtuális kiállításon kiállított termékek között friss, fagyasztott és hűtött ételek, száraz élelmiszerek, italok, valamint non-food kategóriák, például kozmetikumok, egészség és szépségápolás, háztartási, konyhai és háztartási cikkek, kert és barkács cikkek is találhatók.
Zárszavában Peggy Davies kiemelte, hogy pozitív várakozással tekint a 2021. május 18-19-re ütemezett “World of Private Label” International Trade Show rendezvényre. Hisz abban, hogy a személyes szakkiállítás ismét megrendezhető lesz, így a sajátmárkás döntéshozók újra személyesen találkozhatnak Amszterdamban, a RAI kiállítási központ csarnokaiban.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Némedi Erzsébet: A boldogság a bélben lakik
A bélrendszerünkben lévő mikrobiom egy olyan ökoszisztéma, amely nem csak…
Tovább olvasom >GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >