Sikeres, de nem annyira
A mozgó ételárusítás a gasztronómia továbbra is sikeres ága: a Food Truck Show-t (FTS) 40%-kal több helyszínre és rendezvényre hívták 2023-ban. 30 városba települt ki a jelenleg 150 darab food truck, így a kereskedők 10-15%-os, az FTS pedig bő 30%-os forgalomnövekedéssel zárta a 2023-as évet.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Az áremelkedés és az ezzel járó haszonkiesés azonban a kereskedőket is komoly kihívás elé állítja majd a télen. Az FTS idén 30 nagyvárosba települt ki; a legnagyobb meglepetés Komáromban érte az árusokat, ahová még Szlovákiából is jöttek a látogatók.
A vendégek annyival nem költöttek többet a rendezvényeken, mint amennyivel az árak emelkedtek. Ugyan a truckok forgalma nőtt a tavalyihoz képest, de a haszonkulcsot csökkenteniük kellett, máskülönben eladhatatlanná váltak volna a termékeik.//
Kapcsolódó cikkeink
Ízletes desszertek mellett számos gyógyszerünk alapanyaga a mák
Nem csak desszertjeink hagyományos alapanyagaként kiváló a mák. A gazdag…
Tovább olvasom >Ízletes desszertek mellett számos gyógyszerünk alapanyaga a mák
Nem csak desszertjeink hagyományos alapanyagaként kiváló a mák. A gazdag…
Tovább olvasom >Országos kutatás: ezek a magyarok kedvenc fogásai
Bár többé-kevésbé nyitottak az újdonságokra, egyértelműen ragaszkodnak a hagyományos karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >