„Siker leszállítva”
Precizitás és megbízhatóság – ez a két dolog jellemzi leginkább a METRO Nagykereskedelem profi kiszállítási szolgáltatását, amivel az áruház immár két éve dolgozik azon, hogy megkönnyítse a vásárlást partnerei számára. A METRO MAX 2016-os debütálásakor a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte ki célul, az áruházlánc munkatársai pedig azóta is folyamatosan dolgoznak azon, hogy a kiszállítási üzletág minél szélesebb körű támogatást nyújtson a vendéglátásban dolgozók számára. A METRO MAX szolgáltatásról Rimár Gergely értékesítési vezető beszélt lapunknak.
– Milyen fejlődésen ment keresztül 2016-os indulása óta a METRO MAX online rendelési felület?
– A trendekkel folyamatosan lépést tartó METRO Kereskedelmi Kft. az online vásárlás terén sem maradt le. Idén kétéves az újgenerációs METRO MAX szolgáltatás, amely kiváló minőségben, szigorú nyomon követés mellett szállítja ki vásárlóinak a megrendelt árucikkeket. Az országosan elérhető termékkatalógusban közel 3000–4000 terméket ajánlunk, az árak ráadásul rendkívül kedvezőek, hiszen időszakos akciók helyett folyamatosan gazdaságos megoldásokat, személyre szabott kedvezményeket kínálunk. A stabilitás és a tervezhetőség biztosítását kiemelten fontosnak tartjuk, így minden, a katalógusban meghirdetett ár akár két teljes hónapon át érvényes.
A vendéglátásban minden igényt kielégítő választékban a friss húsoktól kezdve a tengeri és édesvízi halakon át a zöldségek és gyümölcsök, borok, italok vagy szárazárukig számtalan termék megtalálható és megrendelhető, a kínálat fejlesztése pedig folyamatos.
A kifejezetten a vendéglátók számára kialakított, csúcsgasztronómiai igényeknek megfelelő saját márkás termékcsaládjainkkal is tökéletes megoldást nyújtunk a professzionális konyhát vivő partnereinknek, az új
METRO Chef és METRO Professional márkák jó választásnak bizonyulhatnak, ha valaki a minőségre szavaz.
– Mennyiben több a METRO MAX, mint pusztán online termékmegrendelés?
– Nemcsak a termékválaszték, hanem a szolgáltatás is számtalan előnyt nyújt.
Az egyedi igényekre szabható funkciók, mint például az időkapu (időpontfoglalás), az előre kérhető szállítási idő, az online rendelésleadási lehetőség, a halasztott fizetés és a hitelkeret-opció, valamint a szakmai támogatás és a képzési lehetőségek teszik igazán teljessé a METRO MAX széles körű szolgáltatásrendszerét.
– Hogyan illeszkedik bele a szolgáltatás a METRO hosszú távú üzletpolitikájába?
– A METRO több mint 25 éve támogatja a magyar gasztronómiai életet, a hazai vendéglátókra pedig nemcsak egyszerűen vásárlóként, hanem stratégiai partnerként tekint. Éppen ezért a kereskedelmi lánc igyekszik mindent megtenni, amivel hozzájárulhat sikerükhöz. Gyors és egyszerű megoldásaival próbálja hathatósan támogatni a vendáglátásban dolgozók munkáját. „Siker leszállítva” szól a METRO MAX szlogenje is, a vállalat pedig valóban saját sikereként éli meg, ha elősegítheti a magánvállalkozások fejlődését, ezért több más digitális megoldással is előállt az elmúlt időszakban. Ilyen például az ingyenes honlapkészítő szolgáltatás, amivel bármelyik étterem könnyedén és gyorsan praktikusan használható honlapot készíthet magának. Szakembereink úgy látják, nem kérdés, hogy az online térben van a jövő, ezért többféle digitális újdonsággal állunk a partnereink rendelkezésére. Ezek egyike, a METRO MAX kiszállítás, kényelmes, gazdaságos és testreszabható szolgáltatás, amely nagyban megkönnyíti a beszerzést mindazoknak, akiknek vállalkozásuk vezetése mellett nem jut idejük, hogy személyesen látogassanak el valamely METRO áruházba. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >30 éves magyarországi fennállását ünnepli a METRO
Partnereivel és munkatársakkal együtt ünnepelte a METRO Nagykereskedelem magyarországi fennállásának…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >