Shell-Tesco Minishopok: a teljes vásárlói élmény
A hétköznapok során gyakran előfordul, hogy a napi teendők elvégzése kifog rajtunk, és az időhiány feszült pillanatokat okoz. A Shell az autósok minden igényét kielégítve kínál megoldást erre a problémára széles körű és folyamatosan fejlődő szolgáltatásaival.
A Tesco és a Shell a magas minőség jegyében elindította közös üzletkoncepcióját, amelynek keretében összesen 23 Shell-Tesco Minishop nyílt a Shell-töltőállomásokon országszerte. Miközben a Shell munkatársai segítenek a tankolásban, az üzletek a hét minden napján élelmiszerek széles választékával várják a vásárlókat ezzel biztosítva a teljes vásárlói élményt.
A Shell-Tesco Minishopokba betérve a vásárlók változatos termékkínálatból válogathatnak, mely úgy lett kialakítva, hogy minden egyes odalátogató igényeivel találkozzon. A polcokon a különböző pékáruk, tejtermékek és előre csomagolt felvágottak, friss zöldségek és gyümölcsök mellett, alkoholos és alkoholmentes italok is megtalálhatók. Az egészségtudatos vásárlók pedig bátran válogathatnak bio, glutén- és laktózmentes élelmiszerek közül. Emellett gondolva a házikedvencekre is, a vásárlók háziállatok ellátásához szükséges termékeket is felfedezhetnek a sorok között. Így legyen szó egy elfelejtett hozzávalóról vagy épp a nagy bevásárlásról, az üzletek lehetőséget kínálnak a felmerülő igények teljesítésére. Aki pedig meleg ételekre vágyik, az is jóllakhat a Minishopok melegétel-kínálatának köszönhetően. Eközben pedig a megszokotthoz híven, a Shell személyzete magas minőségben látja el az autókkal kapcsolatos feladatokat, ezzel segítve az utazókat értékes percekhez jutni és elkerülni a feszültségteljes pillanatokat. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >IT-biztonsági megoldás közép- és nagyvállalatoknak a Yetteltől
Elsősorban közepes méretű és nagyvállalatok számára vezetett be fejlett IT-biztonsági…
Tovább olvasom >Kompromisszummentes a vegán étkezés a Vegajóval
Egészségesebb élet, boldogabb állatok, zöldebb bolygó – csupa olyan hívószavak,…
Tovább olvasom >