Termékpályák szolgálatában
Terveik szerint az Agrármarketing Centrum (AMC) mintegy 1000 négyzetméteres közösségi megjelenéssel vesz részt 2018. február 7–9. között a SIRHA Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon. Ez a rendezvény egy egészen különleges lehetőség az élelmiszer-, pék-, cukrász- és vendéglátóipar számára, hogy bemutatkozzon és elhozza újdonságait, hiszen több ezer látogatót várnak a HUNGEXPO-ra. A kínálatról és a szervezésről, Daróczi Lászlót, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjét kérdeztük.
Daróczi László
ügyvezető
Agrármarketing Centrum
A soron következő „SIRHA Budapesten” a korábbinál hangsúlyosabb megjelenést tervez az Agrármarketing Centrum. Míg két évvel ezelőtt 850 négyzetméteren volt látható az AMC, 2018-ban már közel 1000 négyzetméteres közösségi standdal jelenik meg.
Az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) váltóévében ez a rendezvény biztosítja a magyar élelmiszerek promóciójához, piaci helyzetük megerősítéséhez szükséges fórumot – mondta Daróczi László, az AMC ügyvezetője, kiemelve, hogy nem csupán megjelenési lehetőséget kínálnak a kiállítóknak, de üzleti tárgyalásokhoz, találkozók megszervezéséhez is biztosítják a hátteret.
Az AMC a 2018-as „SIRHA Budapesten”, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal közösen a tejszív kampány részeként kiállítja az úgynevezett „tejkamiont”, amely mozgó edukációs roadshow-elemként időről időre felbukkan egy-egy fesztiválon és iskolákban is. A kamion az idei, 78. OMÉK-on nagy sikert aratott, a látogatók egyik kedvence volt, s elnyerte az OMÉK Közönség Díját.
A közösségi standon – a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) keretében – helyet kap egy látványkonyha is, ahol különböző halételek készülnek majd. A látogatóknak lehetőségük lesz ellesni a különböző fortélyokat és módszereket, receptekkel gazdagodhatnak, s persze az elkészült halételeket meg is kóstolhatják. Az AMC decemberben induló, húsvét után végződő, a sertés- és baromfihús fogyasztását ösztönző kampányában, televíziók, rádiók és internetes oldalak is részt vesznek, hogy bemutassák, miért érdemes egészségünk megőrzése érdekében ezeket a termékeket fogyasztani. Ezt követően az AMC a „SIRHA Budapesten” is lehetőséget kínál a sertés- és baromfitermékeket forgalmazó kiállítóknak, hogy elhozzák portékáikat a látogatók számára. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vincze Géza: „az előttünk álló közös utat valódi élményként éljük meg”
Vincze Géza 2025 tavaszán vette át az Auchan Magyarország irányítását,…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >