Termékpályák szolgálatában
Terveik szerint az Agrármarketing Centrum (AMC) mintegy 1000 négyzetméteres közösségi megjelenéssel vesz részt 2018. február 7–9. között a SIRHA Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon. Ez a rendezvény egy egészen különleges lehetőség az élelmiszer-, pék-, cukrász- és vendéglátóipar számára, hogy bemutatkozzon és elhozza újdonságait, hiszen több ezer látogatót várnak a HUNGEXPO-ra. A kínálatról és a szervezésről, Daróczi Lászlót, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjét kérdeztük.
Daróczi László
ügyvezető
Agrármarketing Centrum
A soron következő „SIRHA Budapesten” a korábbinál hangsúlyosabb megjelenést tervez az Agrármarketing Centrum. Míg két évvel ezelőtt 850 négyzetméteren volt látható az AMC, 2018-ban már közel 1000 négyzetméteres közösségi standdal jelenik meg.
Az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) váltóévében ez a rendezvény biztosítja a magyar élelmiszerek promóciójához, piaci helyzetük megerősítéséhez szükséges fórumot – mondta Daróczi László, az AMC ügyvezetője, kiemelve, hogy nem csupán megjelenési lehetőséget kínálnak a kiállítóknak, de üzleti tárgyalásokhoz, találkozók megszervezéséhez is biztosítják a hátteret.
Az AMC a 2018-as „SIRHA Budapesten”, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal közösen a tejszív kampány részeként kiállítja az úgynevezett „tejkamiont”, amely mozgó edukációs roadshow-elemként időről időre felbukkan egy-egy fesztiválon és iskolákban is. A kamion az idei, 78. OMÉK-on nagy sikert aratott, a látogatók egyik kedvence volt, s elnyerte az OMÉK Közönség Díját.
A közösségi standon – a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) keretében – helyet kap egy látványkonyha is, ahol különböző halételek készülnek majd. A látogatóknak lehetőségük lesz ellesni a különböző fortélyokat és módszereket, receptekkel gazdagodhatnak, s persze az elkészült halételeket meg is kóstolhatják. Az AMC decemberben induló, húsvét után végződő, a sertés- és baromfihús fogyasztását ösztönző kampányában, televíziók, rádiók és internetes oldalak is részt vesznek, hogy bemutassák, miért érdemes egészségünk megőrzése érdekében ezeket a termékeket fogyasztani. Ezt követően az AMC a „SIRHA Budapesten” is lehetőséget kínál a sertés- és baromfitermékeket forgalmazó kiállítóknak, hogy elhozzák portékáikat a látogatók számára. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A legrangosabb pálinkaverseny
Június végén a Magyar Tudományos Akadémián zajlott a májusban Csopakon…
Tovább olvasom >Fedezi a belföldi szükségletet az idei meggytermés
A meggytermelők jó évet zárhatnak, mert kedvezően alakult az időjárás,…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jelentős fejlődés előtt áll?
A magyar élelmiszeripar jelentős fejlődés előtt áll, ha megfelelően tud…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >