Semsei Rudolf : Nálam mindig a vendég az első!
A Vakvarjú éttermek, a Dobay cukrászdák és a Budapest Party Service tulajdonosa volt a legutóbbi FutureTalks Krizsó Szilviával podcastunk vendége.
A vendéglátós szakember kiemelte, hogy fantasztikus emberekkel van körbe véve, nagyon jó munkamegosztásban tud dolgozni, így teret tud adni új ötleteinek. Ebben az évben is lesz egy nagy beruházása, amelyben a gasztronómiát ötvözik a szórakoztató iparral. Magyar folklór revüszínház, és természetesen étkezés. Ezzel kapcsolatban elmondta: „A külföldiek itt Budapesten korábban nem találkozhattak olyan igényes magyar szórakoztatással és étkezéssel, mint más európai fővárosokban. Egyszerűen hiányzott az igényes, magyaros szórakoztatás és gasztronómia a programkínálatból. Nagyon bizakodó vagyok az új befektetéssel kapcsolatban, de az is igaz, hogy a mi csapatunk mindig annyit dolgozik egy projekten, hogy annak előbb utóbb arannyá kell válnia.”
Manapság a vendéglátás nincs könnyű helyzetben, nagyon sok éttermet bezárnak és vannak olyan helyek, amelyek nem prosperálnak jól. A COVID olyan volt, mint egy infarktus, van aki túlélte, van aki nem. Ezután viszont a vendégek is megváltoztak, az étterembejárás kultúrája megjelent Magyarországon is. A Szép Kártyának és a bezártságnak köszönhetően az embereknél jelentkezett a vendéglátás iránti igény. Semsei Rudolf ezzel kapcsolatban kiemelte: „A COVID-túlélő helyek és a bezárók között az volt a különbség, hogy előbbiek meg tudták tartani a munkaerőt. Egy dologra kellett figyelni, hogy legyen asztal az éttermekben. De időközben azt elfelejtették az éttermesek, hogy profilozni kell a vendégeinket, foglalkozni kell velük és építeni kell velük a kapcsolatot. A költségek alapján magasabb áron kellene értékesíteni, de a vendégeink nem tudnak annyit fizetni. Sokan, akik túlemeltek, elvesztették a vendégeiket. Én azt vallom, hogy a saját törzsvendégeimet kell megismernem minél jobban. Ha a vendég az első és ismerem is őket, akkor tudok tervezni.”
A vendéglátás jövőjéről, a magyar borászat új trendjeiről és az elkövethető hibákról is beszélt Semsei Rudolf a podcastban. Hallgassa meg és iratkozzon fel csatornánkra, ahol kéthetente újabb és újabb beszélgetésekkel várjuk. FELIRATKOZÁS ITT!
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 30 ezren dolgoznak az idei Nyári Diákmunka Programban
A kormány idén már tizenharmadik alkalommal hirdette meg a fiatalok…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tullnban nyílik Európa legnagyobb kertészeti vására
Ausztria kertészeti évének csúcspontja idén is a Tullni Nemzetközi Kertészeti…
Tovább olvasom >