SAP Customer Experience Summit: ügyfélszerzés és -kiszolgálás a pandémia utáni új piaci környezetben
Egy közel 2000 vállalatvezető megkérdezésével zajlott kutatás szerint a pandémia okozta válságból való kilábalásban egyszerre kell automatizálni, és ezzel párhuzamosan a leginkább személyre szabott kiszolgálást biztosítani az ügyfeleknek. Hogyan lehetséges ez? A válasz röviden a digitalizáció, az ügyfélélmény erősítése a rendelkezésre álló legfejlettebb alkalmazások bevetésével – de ennél részletesebb és hasznosabb tippeket is kaphat az, aki csatlakozik az SAP közép-kelet-európai regionális virtuális konferenciájához, az SAP Customer Experience Summithoz.
Az SAP május 11-én egy ingyenes virtuális konferencián, az SAP Customer Experience Summiton mutatja be a legerősebb példákon keresztül ennek a szemléletnek a gyakorlati oldalát. A konferencián való részvétel csupán regisztrációhoz kötött, és a teljes program magyar nyelvű tolmácsolással is elérhető.
Az összes bemutatott esettanulmány kifejezetten a régiónkból érkezik majd: bolgár, cseh, horvát, lengyel, magyar, román, szerb, szlovák, szlovén és ukrán előadók mutatják be, hogy milyen fejlesztéseket hajtottak végre vevőik kiszolgálásában, és milyen újszerű megoldásokkal emelték magasabb szintre dolgozóik elköteleződését. A jó példákat bemutató vállalatok is sokfélék: feltörekvő innovatív fintech szolgáltató (Leanpay), regionális multi (MOL), és globális márkák (Adidas, Google) helyi leányvállalatai is képviseltetik magukat, de a versenyszféra mellett az oktatás (Ljubljanai Egyetem) és a sport (női tenisz és amerikai hoki) területéről is érkezik egy-egy best practice.
A közel egésznapos konferencián a vállalati esettanulmányokat és kerekasztal-beszélgetéseket elméleti előadások vezetik fel. Ezek során az ügyfélorientált vállalati kultúra kialakításáról, a pandémia nyomán megváltozó fogyasztói elvárásokról és szokásokról, valamint a kiemelkedő ügyfélélmény megtervezésének módszeréről adnak majd elő a meghívott vendégek.
Természetesen az elméleti keretezés és a valódi testközeli példák mellett a vállalkozások rendelkezésére álló technológia gyakorlati bemutatása sem marad el: az SAP és az Emarsys szakértői az ügyfélélmény (Customer Experience, azaz CX) menedzselésére hivatott SAP termékcsalád képességeiből adnak egy-egy rövid ízelítőt. Mindazonáltal, a nap javarészében maguk az ügyfelek mutatják be, hogy milyen indíttatásból, milyen problémák megoldására alkalmaztak SAP termékeket, és az milyen eredményt hozott nekik értékesítésben, ügyféllojalitásban, dolgozói elköteleződésben, és – nem utolsó sorban – abban, hogy a kihívásokkal teli év után is motiváltan, magabiztosan várják az újranyitást.
Azok, akik csatlakoznak a konferenciához, megismerhetik régiónk ismert márkáinak és vezetőinek történetét, és egy egyszerű regisztrációt követően valós tapasztalatokat szerezhetnek és hasznos tanácsokat kaphatnak arra vonatkozóan, hogy hogyan emeljék új szintre kapcsolataikat ügyfeleikkel.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >A Wizz Air és az Airbus közösen tesztel fenntartható repülőgép-üzemanyagot
A Wizz Air és az Airbus közösen tesztel fenntartható repülőgép-üzemanyagot…
Tovább olvasom >Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >