Értékben és mennyiségben is nőtt az eladás
dezodor a hatodik legnagyobb forgalmú kategória a Nielsen által mért nyolcvan háztartási vegyi áru és kozmetikum közül, kiskereskedelmi forgalma közelít a 18 milliárdhoz. A Nielsen által mért vegyi kategóriák rangsorában a mosószer, toalettpapír, öblítő, pelenka és tusfürdő előzi meg.
A kategória értéket és mennyiséget tekintve 3-3 százalékos növekedést produkált 2016. február és 2017. január között. Viszonyításul: a háztartási vegyi áruk és kozmetikumok kiskereskedelmi forgalma az adott időszakban érték szempontjából átlag 4 százalékkal nőtt, míg mennyiséget tekintve egy százalékkal csökkent az előző hasonló időszakhoz képest.
A dezodor kiskereskedelmi eladása erősen koncentrált. A drogéria és a 2500 négyzetméternél nagyobb csatorna együtt elvitte az értékben mért éves forgalom 81 százalékát a legutóbbi két kumulált év során.
Továbbra is erősek a gyártói márkák; az értékben mért forgalomból 97 százalék jutott rájuk a vizsgált időszakokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >Eurobarométer: a termelők többsége szerint megfelelő a jövedelmük stabilizálását elősegítő uniós pénzügyi támogatás szintje
Az Európai Bizottság megrendelésére készült, csütörtökön közzétett Eurobarométer-felmérés szerint az…
Tovább olvasom >