Salátabárt nyit üzleteiben az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kb. 100 üzletében tervez salátabárt indítani még az év vége előtt. A döntést néhány kiválasztott üzletben sikerrel zárult kísérleti projekt alapozta meg. A salátabár a cég frissárurészlegéhez tartozik, és 100%-ban természetes, mesterséges tartósítószereket nem tartalmazó salátákat kínál.
A választékban vegyes saláták – tésztasaláta, quinoa-saláta, nizzai saláta és amerikai káposztasaláta –, négyféle feltét (hummus, falafel, paradicsomos fehérbab és füstölt csirkehús) és kétféle öntet (mézes-mustáros-bazsalikomos és vegyes magos) szerepel.
A lánc a kínálatot négyhetente tervezi frissíteni és az aktuális szezonális hozzávalókkal kiigazítani. A vásárlók számára a saláták S, M és L méretben lesznek elérhetők fix áron, azonnali fogyasztásra, de akár elvitelre is.
Kapcsolódó cikkeink
A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >Kedvezményesen kínálja üzleti vevőinek a bio, növényi alapú termékeket az Albert Heijn
Az Albert Heijn holland kiskereskedő 10%-os kedvezményt kínál üzleti vevőinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >