Sajtból van a hold
A sajttermékek eladása 2019-re elérheti a 105,1 milliárd dolláros értéket világszerte, mivel ezen termékekre az igény évente 4,4 százalékkal nő. Ha a jóslat beigazolódik, akkor a globális sajtpiac – a 2012-es 79,5 milliárd dolláros forgalomhoz képest – 32 százalékkal fog nőni hét év alatt. Az előrejelzést az olasz Assolatte készítette számos nemzetközi tanulmány felhasználásával.
A növekedés mozgatórugói a gyorséttermek, de a vásárlók körében is folyamatosan nő a kereslet a drágább, de jobb minőségű sajtok és tejtermékek iránt. A leggyorsabban növekvő piacok: Kína, Dél-Korea, Brazília és Ukrajna. Ezeken a területeken a várható növekedés elérheti a 40 százalékot is.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >