Sajtból van a hold
A sajttermékek eladása 2019-re elérheti a 105,1 milliárd dolláros értéket világszerte, mivel ezen termékekre az igény évente 4,4 százalékkal nő. Ha a jóslat beigazolódik, akkor a globális sajtpiac – a 2012-es 79,5 milliárd dolláros forgalomhoz képest – 32 százalékkal fog nőni hét év alatt. Az előrejelzést az olasz Assolatte készítette számos nemzetközi tanulmány felhasználásával.
A növekedés mozgatórugói a gyorséttermek, de a vásárlók körében is folyamatosan nő a kereslet a drágább, de jobb minőségű sajtok és tejtermékek iránt. A leggyorsabban növekvő piacok: Kína, Dél-Korea, Brazília és Ukrajna. Ezeken a területeken a várható növekedés elérheti a 40 százalékot is.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >