Sajtból van a hold
A sajttermékek eladása 2019-re elérheti a 105,1 milliárd dolláros értéket világszerte, mivel ezen termékekre az igény évente 4,4 százalékkal nő. Ha a jóslat beigazolódik, akkor a globális sajtpiac – a 2012-es 79,5 milliárd dolláros forgalomhoz képest – 32 százalékkal fog nőni hét év alatt. Az előrejelzést az olasz Assolatte készítette számos nemzetközi tanulmány felhasználásával.
A növekedés mozgatórugói a gyorséttermek, de a vásárlók körében is folyamatosan nő a kereslet a drágább, de jobb minőségű sajtok és tejtermékek iránt. A leggyorsabban növekvő piacok: Kína, Dél-Korea, Brazília és Ukrajna. Ezeken a területeken a várható növekedés elérheti a 40 százalékot is.
Kapcsolódó cikkeink
Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók kedvence: évente közel hárommillió sajt fogy a Kifli.hu-nál
A Kifli.hu vásárlóinak 72 százaléka időnként, 50 százaléka viszont rendszeresen…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >