Sajátmárkás versenygyőztesek a konyhában
A fogyasztói igények változnak, így a termék innovációk kulcs szerepet játszanak a kereskedelmi életben. A PLMA „Salute to Excellence” versenyén számos ilyen nemzetközi sajátmárkás újdonság bemutatkozott. Idén közel 550 nevezést bírált el a zsűri a világ minden tájáról.
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége PLMALive.eu című havi videó hírműsorának séfje, Berry Pronk a „Salute to Excellence” verseny győztesei közül válogatott és kóstolt meg néhányat.
Vegetar-dag hamburger a norvég Co-optól
Ez a 100%-ban vegán húspótló a zsűri egyik kedvence volt. A csomagban 2 darab 80 grammos növényi burger pogácsa található, amelyek teljesen szójamentesek, így proteinforrásként fogyaszthatók. A pogácsák gomba, hagyma, granola, kókuszolaj, növényi rost és P-protein felhasználásával készültek. A P-protein népszerű a vegetáriánus és egészséges étrendet fogyasztók körében. Kóstoláskor Berry séf jó állagúnak, szaftosnak, kicsit fűszeresnek találta. A zsűri szerint a termék megközelíti a valódi hús-élményt.
Bió gluténmentes magos kenyér keverék a Rossmanntól
Divatos trend a fenntartható és etikus gazdálkodásból származó termékek fogyasztása. A Rossmann német drogérialánc minden enerBio sajátmárkás terméke ellenőrzött organikus termelésből származik. Ez a különleges gluténmentes, magos kenyérmix liszt, kovász, térfogatnövelő és hozzáadott cukor mentes. Gazdag Omega-3, vas és rost tartalmú és nagyon könnyű elkészíteni. A fogyasztónak csak vizet kell hozzá adnia. Bekeverés és 2-3 perc állás után előmelegítés nélkül 200 fokra állított sütőben hamar készre sül. Nagyon finom, innovatív és kényelmi termék.
Zöld smoothie a svéd Axfoodtól
Ez a félliteres palack Garant hidegen préselt smoothie alma, kókusztej, avokádó és spenót felhasználásával készült. A természetes, bió és funkcionális összetevők nagyon keresettek, ezt a hullámot lovagolja meg ez a termék. A svéd kereskedő igazán betalált ezzel a 100%-ban természetes, friss cikkelemmel. Kis fahéj és vanília por járul hozzá a fűszeres ízvilághoz. Emellett antioxidánst is tartalmaz, ami még vonzóbbá teszi az egészségtudatos vásárlók számára. Nagyon ízletes, kiegyensúlyozott ízvilág jellemzi és nagyon kellemes az állaga is.
Panettone az olasz SPAR-ból
Maga a termék egyszerűen gyönyörű. A Teatro Italia termékcsalád részeként a története is érdekes. A név a 19. századi, Velence szívében található építészeti remekműre utal, amit DeSPAR-rá alakítottak át. Ez a palota ihlette a Teatro Italia márkát, amelyben prémium minőségű, tradícionális olasz ételek és borok találhatók. A csomagolás elegáns, a színház emeletére varázsolja a fogyasztót, ahonnan minden jól belátható. A logó a velencei palotát szimbolizálja és az elegáns kék-arany színvilágú csomagolás is kiemeli a termékek prémium minőségét. A séfnek nagyon tetszenek a színek, a nem túl édes íz és, hogy kiváló ajándékként is. A felesége pedig a csomagolásért rajong.
Berry Pronk szerint a 2020-as sajátmárkás versenyre benevezett termékek az innovációt magasabb szintre emelték. Fenntarthatóság, egészség, lokalitás voltak az idei fő trendek. A kereskedők ismét bizonyították szakértelmüket a fogyasztók igényeinek megértése és megválaszolása terén.
Kapcsolódó cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Rekordméretű saját márkás szakkiállításra készül a PLMA
A Private Label Manufacturers’ Association (PLMA) május 20-21-én rendezi meg…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >