Saját néven nyit áruházat Tokióban a Tesco
A nagy-britanniai élelmiszerlánc már több mint száz szupermarkettel van jelen az ázsiai országban Tsurukame néven.
Idén további 35 új egységet tervez nyitni Japánban az
Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketlánca. A Tescónak már 106 áruháza van
az országban Tsurukame néven, de most úgy döntött, hogy saját néven is piacra
lép. A Tesco azután döntött a terjeszkedés kiszélesítéséről, hogy jelentősen
bővült a kiskereskedelmi költés Japánban. Az új Express áruházak kisebb
méretűek lesznek, mint a már meglévő Tsurukame szupermarketek.
A japán kiskereskedelmi szektorban nagy verseny zajlik,
számos szereplő harcol a piacvezető 7-Eleven és Lawsons láncokkal. A Tesco már
3300 embert foglalkoztat az ázsiai országban, ahol megvette a C Two- diszkont
szupermarketcsoportot 2003-ban.
A brit élelmiszerlánc háromezer szupermarkettel van jelen a
globális piacon, 1800 áruházat működtet Nagy-Britanniában és további 25 ezer
munkahely létesítését tervezi 2007-ben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >