Saját műanyagmentes ökoszigetén várja a turistákat a Corona világmárka
A Corona globális söróriás ma bejelentette, hogy ünnepélyesen megnyitja névadó szigetét, a trópusi ökoturisztikai paradicsomot, ahol nulla ökológiai lábnyommal nyaralhatnak az odalátogatók.
Kolumbia partjainál található ez az első Blue Verified Island, amely teljes mértékben mentes az egyszer használatos műanyagtól. Az Oceanic Global és a Corona közötti partnerség tökéletesen harmonikus, hiszen a tengerparton született sörgyártó cég volt az első globális italmárka, amelynek műanyag lábnyoma nulla nettó.
„A Corona-szigeten a szabad ég fenségét és szépségét ünnepeljük azzal, hogy vendégeinket bevonjuk a paradicsom védelmébe. A csapat minden tagja, a szakácsainktól az építészeinkig hozzájárult egy valóban egyszer használatos műanyagmentes paradicsom létrehozásához. szeretettel várjuk a látogatókat, felélesztjük kapcsolatukat a természettel, és remélhetőleg több szószólót teremtünk természeti világunk védelmében” – mondta Felipe Ambra, a Corona globális alelnöke.
A sziget építészeti tervezését és vízióját a James & Mau nemzetközi cég vezette, Jairo Márquez kolumbiai építésszel együttműködve. A sziget minden területe fenntartható gyakorlatok szerint működik, beleértve az energiatermelést, az élelmiszer-beszerzést és a vendégélményeket. A chilei születésű séf, Christopher Carpentier vendégmenüt készített, Paulina Vega, az egykori Miss Universe pedig a szabadidős programokat gondozta.
Kapcsolódó cikkeink
Okos megoldások, melyekkel akár többszáz fürdőkádnyi vizet is megspórolhatunk
A Föld vízkészlete állandó, ugyanakkor mindössze 1 százaléka alkalmas emberi…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság építőkockái a Rossmannál
A Rossmann kulcskérdésként tekint a fenntarthatóságra, azon belül is egyre…
Tovább olvasom >Hazánk kiemelten támogatja a fenntartható agrárélelmezési rendszereket
Hazánk kiemelt szerepet szán a rövidebb ellátási láncoknak, a helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >