Saját műanyagmentes ökoszigetén várja a turistákat a Corona világmárka
A Corona globális söróriás ma bejelentette, hogy ünnepélyesen megnyitja névadó szigetét, a trópusi ökoturisztikai paradicsomot, ahol nulla ökológiai lábnyommal nyaralhatnak az odalátogatók.
Kolumbia partjainál található ez az első Blue Verified Island, amely teljes mértékben mentes az egyszer használatos műanyagtól. Az Oceanic Global és a Corona közötti partnerség tökéletesen harmonikus, hiszen a tengerparton született sörgyártó cég volt az első globális italmárka, amelynek műanyag lábnyoma nulla nettó.
„A Corona-szigeten a szabad ég fenségét és szépségét ünnepeljük azzal, hogy vendégeinket bevonjuk a paradicsom védelmébe. A csapat minden tagja, a szakácsainktól az építészeinkig hozzájárult egy valóban egyszer használatos műanyagmentes paradicsom létrehozásához. szeretettel várjuk a látogatókat, felélesztjük kapcsolatukat a természettel, és remélhetőleg több szószólót teremtünk természeti világunk védelmében” – mondta Felipe Ambra, a Corona globális alelnöke.
A sziget építészeti tervezését és vízióját a James & Mau nemzetközi cég vezette, Jairo Márquez kolumbiai építésszel együttműködve. A sziget minden területe fenntartható gyakorlatok szerint működik, beleértve az energiatermelést, az élelmiszer-beszerzést és a vendégélményeket. A chilei születésű séf, Christopher Carpentier vendégmenüt készített, Paulina Vega, az egykori Miss Universe pedig a szabadidős programokat gondozta.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható műanyagcsomagolások globális piaca 2029-ig 122,4 milliárd dollárra nőhet
Az egyik fő hajtóerő az, hogy az újrafelhasználható csomagolások egyre…
Tovább olvasom >Okos megoldások, melyekkel akár többszáz fürdőkádnyi vizet is megspórolhatunk
A Föld vízkészlete állandó, ugyanakkor mindössze 1 százaléka alkalmas emberi…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság építőkockái a Rossmannál
A Rossmann kulcskérdésként tekint a fenntarthatóságra, azon belül is egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >