Saját műanyagmentes ökoszigetén várja a turistákat a Corona világmárka
A Corona globális söróriás ma bejelentette, hogy ünnepélyesen megnyitja névadó szigetét, a trópusi ökoturisztikai paradicsomot, ahol nulla ökológiai lábnyommal nyaralhatnak az odalátogatók.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/49803139042_58ebaae2c6_o.jpg)
A Corona-sziget a Karib-tenger egyik ökoturisztikai paradicsoma
Kolumbia partjainál található ez az első Blue Verified Island, amely teljes mértékben mentes az egyszer használatos műanyagtól. Az Oceanic Global és a Corona közötti partnerség tökéletesen harmonikus, hiszen a tengerparton született sörgyártó cég volt az első globális italmárka, amelynek műanyag lábnyoma nulla nettó.
„A Corona-szigeten a szabad ég fenségét és szépségét ünnepeljük azzal, hogy vendégeinket bevonjuk a paradicsom védelmébe. A csapat minden tagja, a szakácsainktól az építészeinkig hozzájárult egy valóban egyszer használatos műanyagmentes paradicsom létrehozásához. szeretettel várjuk a látogatókat, felélesztjük kapcsolatukat a természettel, és remélhetőleg több szószólót teremtünk természeti világunk védelmében” – mondta Felipe Ambra, a Corona globális alelnöke.
A sziget építészeti tervezését és vízióját a James & Mau nemzetközi cég vezette, Jairo Márquez kolumbiai építésszel együttműködve. A sziget minden területe fenntartható gyakorlatok szerint működik, beleértve az energiatermelést, az élelmiszer-beszerzést és a vendégélményeket. A chilei születésű séf, Christopher Carpentier vendégmenüt készített, Paulina Vega, az egykori Miss Universe pedig a szabadidős programokat gondozta.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható műanyagcsomagolások globális piaca 2029-ig 122,4 milliárd dollárra nőhet
Az egyik fő hajtóerő az, hogy az újrafelhasználható csomagolások egyre…
Tovább olvasom >Okos megoldások, melyekkel akár többszáz fürdőkádnyi vizet is megspórolhatunk
A Föld vízkészlete állandó, ugyanakkor mindössze 1 százaléka alkalmas emberi…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság építőkockái a Rossmannál
A Rossmann kulcskérdésként tekint a fenntarthatóságra, azon belül is egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >