Saját márkás termékcsaládot indít a francia online kereskedő, a Picnic
A 2015-ben Hollandiában útjára indított és még Németországban és Franciaországban jelen lévő online szupermarketcsoport, a Picnic 2000 cikkelemet magába foglaló saját márkát vezetett be a piacra. E lépésével a vállalat az „online élelmiszer-vásárlást kívánja demokratizálni”.
A csoport két évig dolgozott az Egyesült Királyságban működő, 1994-ben alapított big fish stratégiai tervezési tanácsadó céggel együtt a többszintű termékcsalád fejlesztésén azzal a céllal, hogy azok „jól mutassanak az otthonokban, ahelyett, hogy a szupermarketek polcán harcolnának a figyelemért”.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Előfizetéses szolgáltatást indít a Picnic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Már a Pannonhalmi borvidéken is megjelent a szőlő aranyszínű sárgaság betegsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >