Saját márkás termékcsaládot indít a francia online kereskedő, a Picnic
A 2015-ben Hollandiában útjára indított és még Németországban és Franciaországban jelen lévő online szupermarketcsoport, a Picnic 2000 cikkelemet magába foglaló saját márkát vezetett be a piacra. E lépésével a vállalat az „online élelmiszer-vásárlást kívánja demokratizálni”.
A csoport két évig dolgozott az Egyesült Királyságban működő, 1994-ben alapított big fish stratégiai tervezési tanácsadó céggel együtt a többszintű termékcsalád fejlesztésén azzal a céllal, hogy azok „jól mutassanak az otthonokban, ahelyett, hogy a szupermarketek polcán harcolnának a figyelemért”.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai…
Tovább olvasom >Nullszaldóra törekszik a holland online élelmiszerkereskedő, a Picnic
Egyre közelebb kerül a nyereségességhez a holland Picnic. A kiskereskedő…
Tovább olvasom >A németországi online drogéria-piacot célozza a Picnic
A Picnic online szupermarket az Edeka német szupermarketlánc segítségével bővíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >