Saját márkás innovációs laboratóriumot nyitott a portugál Continente
A portugál Continente saját márkás termékek kutatására és fejlesztésére szolgáló innovációs központot nyitott. Az 1200 négyzetméteres Co-Lab: Customer Innovation Lab 2,5 millió eurós induló beruházással jött létre.
A kutatás-fejlesztési központ egy konyhából és bemutató főzőhelyiségből, egy ipari konyhából és a Continente Kitchen alkalmazottai számára kialakított oktatóhelyiségből, egy biokémiai laboratóriumból, egy 12 kóstolófülkének helyet adó érzékszervi laboratóriumból, egy fókuszcsoportos szobából, egy megfigyelőszobából, egy takarítás tesztelésére alkalmas helyiségből, egy szépségszalonból és egy tervezőszobából áll.
A Co-Labben a Continente csapatai saját márkás termékeket fognak a partnerekkel, a beszállítókkal és a fogyasztókkal együttműködve fejleszteni.
Az érzékszervi laboratóriumban a termékkóstolás mellett a csoport új technológiákat is alkalmaz, többek között egy Face Reader elnevezésű olyan készüléket, amely elemzi a tesztelők fizikai reakcióit (arckifejezéseit) termékkóstolás vagy -megfigyelés során; valamint egy szemkamerát (Face Reader Eye Tracker), amely, ha azt a fogyasztók viselik, információt gyűjt arról, a termék, illetve csomagolás mely részeire fordítanak nagyobb figyelmet.
Tânia Lucas, az MC sajátmárkás kereskedelmi igazgatója elmondása szerint valamennyi saját márkát a Co-Labban, vagy egyes esetekben a fogyasztó otthonában elemeznek majd.
Kapcsolódó cikkeink
A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >