Saját márkás hard seltzer a Lidltől
Piacra dobja saját márkás hard seltzerét a Lidl. A Sunrise márka alatt futó, két ízben elérhető ital minden német Lidl-üzletben elérhető lesz.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/01/lidlmatosinhos-1024x768-1-300x159.jpg)
Elsők a piacon
A Lidl az első olyan kiskereskedő az országban, amely bemutatja az italt, amely rendkívül népszerű az USA-ban.
A cég tervezi további két, limitált kiadású íz, a cseresznye és a grapefruit megjelentetését is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >