Saját márkás hard seltzer a Lidltől
Piacra dobja saját márkás hard seltzerét a Lidl. A Sunrise márka alatt futó, két ízben elérhető ital minden német Lidl-üzletben elérhető lesz.

Elsők a piacon
A Lidl az első olyan kiskereskedő az országban, amely bemutatja az italt, amely rendkívül népszerű az USA-ban.
A cég tervezi további két, limitált kiadású íz, a cseresznye és a grapefruit megjelentetését is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >