Saját márkás hard seltzer a Lidltől
Piacra dobja saját márkás hard seltzerét a Lidl. A Sunrise márka alatt futó, két ízben elérhető ital minden német Lidl-üzletben elérhető lesz.

Elsők a piacon
A Lidl az első olyan kiskereskedő az országban, amely bemutatja az italt, amely rendkívül népszerű az USA-ban.
A cég tervezi további két, limitált kiadású íz, a cseresznye és a grapefruit megjelentetését is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lidl-kuponnal egészül ki a nyugdíjasok élelmiszer-utalványa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közös erő: Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller együtt szerepel a PARKSIDE új kampányában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl kontra cukrászdák: olcsóbban kínálja az „Álmodozót” az áruházlánc, nem mindenkinek tetszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pozitívumok és negatívumok egyaránt vannak a friss magyar bizonyítványban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsony 2025: korábban kezdünk, tudatosan költünk, az AI-jal válogatunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: 2025 második negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,2 százalékkal meghaladta a 2024. második negyedévit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >