Sainsbury’s & Argos: napraforgós pánttal a rejtett fogyatékossággal élők támogatásáért
Országszerte elindítja a rejtett fogyatékossággal élők támogatását célzó kezdeményezését a Sainsbury’s és az Argos. A napraforgós, nyakba akasztható pántokkal a két cég azokat a vásárlókat támogatja, akik ilyen nehézségekkel élnek együtt.
A korábbi, sikeres próbaidőszakot követően a kezdeményezés lehetőévé teszi a rejtett fogyatékossággal élők számára, hogy a Sainsbury’s és az Argos üzleteiben található napraforgós pántokat a nyakukba akasztva jelezzék az eladók számára, hogy segítségre van szükségük a vásárlás során.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5 tonnás termésátlaggal nyerte egy gazdálkodó a Syngenta napraforgó termésversenyét
Az idei évben 679 ezer hektáron termett Magyarországon napraforgó, az…
Tovább olvasom >Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >Végéhez ért az idei betakarítás és a vetés
Befejeződtek az idei évben az őszi betakarítási és a vetési…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >