Sainsbury’s & Argos: napraforgós pánttal a rejtett fogyatékossággal élők támogatásáért
Országszerte elindítja a rejtett fogyatékossággal élők támogatását célzó kezdeményezését a Sainsbury’s és az Argos. A napraforgós, nyakba akasztható pántokkal a két cég azokat a vásárlókat támogatja, akik ilyen nehézségekkel élnek együtt.
A korábbi, sikeres próbaidőszakot követően a kezdeményezés lehetőévé teszi a rejtett fogyatékossággal élők számára, hogy a Sainsbury’s és az Argos üzleteiben található napraforgós pántokat a nyakukba akasztva jelezzék az eladók számára, hogy segítségre van szükségük a vásárlás során.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5 tonnás termésátlaggal nyerte egy gazdálkodó a Syngenta napraforgó termésversenyét
Az idei évben 679 ezer hektáron termett Magyarországon napraforgó, az…
Tovább olvasom >Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >Végéhez ért az idei betakarítás és a vetés
Befejeződtek az idei évben az őszi betakarítási és a vetési…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >