Sainsbury’s & Argos: napraforgós pánttal a rejtett fogyatékossággal élők támogatásáért
Országszerte elindítja a rejtett fogyatékossággal élők támogatását célzó kezdeményezését a Sainsbury’s és az Argos. A napraforgós, nyakba akasztható pántokkal a két cég azokat a vásárlókat támogatja, akik ilyen nehézségekkel élnek együtt.
A korábbi, sikeres próbaidőszakot követően a kezdeményezés lehetőévé teszi a rejtett fogyatékossággal élők számára, hogy a Sainsbury’s és az Argos üzleteiben található napraforgós pántokat a nyakukba akasztva jelezzék az eladók számára, hogy segítségre van szükségük a vásárlás során.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >A Nébih a napraforgó gazdaságilag legfontosabb kórokozóiról nyújtott áttekintést
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) május elején kórtani bemutatót tartott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben ismét megrendezik a Farmer-Expót
Harmincnegyedik alkalommal rendezik meg az idén augusztus 28-30. között Debrecenben…
Tovább olvasom >A STRAND Fesztivál K&H Balaton Nagyszínpadán hazai- és világsztárok váltják egymást
Idén nyáron Zamárdi ismét megtelik zenével, színekkel és pezsgő hangulattal. A STRAND…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >