Sainsbury’s & Argos: napraforgós pánttal a rejtett fogyatékossággal élők támogatásáért
Országszerte elindítja a rejtett fogyatékossággal élők támogatását célzó kezdeményezését a Sainsbury’s és az Argos. A napraforgós, nyakba akasztható pántokkal a két cég azokat a vásárlókat támogatja, akik ilyen nehézségekkel élnek együtt.
A korábbi, sikeres próbaidőszakot követően a kezdeményezés lehetőévé teszi a rejtett fogyatékossággal élők számára, hogy a Sainsbury’s és az Argos üzleteiben található napraforgós pántokat a nyakukba akasztva jelezzék az eladók számára, hogy segítségre van szükségük a vásárlás során.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >A Nébih a napraforgó gazdaságilag legfontosabb kórokozóiról nyújtott áttekintést
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) május elején kórtani bemutatót tartott…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >