RTD-koktélt dob piacra Jennifer Lopez
Jennifer Lopez hollywoodi színésznő, énekesnő és táncosnő Delola néven prémium minőségű, szeszesital-alapú, azonnal fogyasztható (RTD) koktélokat dobott piacra.
A Delola RTD-koktél gluténmentesek, alacsony kalóriatartalmúak és természetes növényi összetevőkkel készülnek.
JLo első cége, a „The House of Delola” kisebbségi befektetője és globális forgalmazója a Beam Suntory. A vállalat első terméke a Delola Spritz nevet viseli, és három változatban lesz kapható: a Bella Berry Spritz bogyós gyümölcsökből, hibiszkuszból és prémium vodkából készül; a Paloma Rosa Spritz grapefruitból, bodzavirágból és prémium tequilából, a L’Orange Spritz pedig narancsból, maracujából és prémium amaróból készül.
Lopez a bevezetésről szólva elmondta:
„Imádok szórakozni, lazítani és kikapcsolódni a barátaimmal, de soha nem találtam olyan italt, amelyik igazán megfelelő lett volna számomra. Kerestem valamit, amit élvezhetek, ami illik megfontolt életmódomhoz. Mivel nem találtam ilyet, úgy döntöttem, hogy megalkotom a Delolát.”
A „Delola” név Lopez „Lola” becenevéből származik, amely, mint a művész elmondta, játékos és gondtalan oldalát tükrözi, míg a koktélokat az egyik kedvenc helye, az olasz tengerpart ihlette.
A Delola fejlesztése 2020-ban kezdődött Ken Austinnal és Jenna Fagnannal, valamint menedzserével és üzleti partnerével, Benny Medinával, de később a 2021-ben a világ legjobb bártenderének választott Lynnette Marrero mixológust is bevonták a koktélok kidolgozásába.
Az RTD-koktélok kezdetben az Egyesült Államokban lesznek kaphatók, de a cég a következő években globális terjeszkedést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
Il Pane Gluténmentes termékcsalád
Célunk, hogy széles termékválasztékot biztosítsunk a gluténérzékenyek számára a minőség, íz…
Tovább olvasom >Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >