RTD-koktélt dob piacra Jennifer Lopez
Jennifer Lopez hollywoodi színésznő, énekesnő és táncosnő Delola néven prémium minőségű, szeszesital-alapú, azonnal fogyasztható (RTD) koktélokat dobott piacra.
A Delola RTD-koktél gluténmentesek, alacsony kalóriatartalmúak és természetes növényi összetevőkkel készülnek.
JLo első cége, a „The House of Delola” kisebbségi befektetője és globális forgalmazója a Beam Suntory. A vállalat első terméke a Delola Spritz nevet viseli, és három változatban lesz kapható: a Bella Berry Spritz bogyós gyümölcsökből, hibiszkuszból és prémium vodkából készül; a Paloma Rosa Spritz grapefruitból, bodzavirágból és prémium tequilából, a L’Orange Spritz pedig narancsból, maracujából és prémium amaróból készül.
Lopez a bevezetésről szólva elmondta:
„Imádok szórakozni, lazítani és kikapcsolódni a barátaimmal, de soha nem találtam olyan italt, amelyik igazán megfelelő lett volna számomra. Kerestem valamit, amit élvezhetek, ami illik megfontolt életmódomhoz. Mivel nem találtam ilyet, úgy döntöttem, hogy megalkotom a Delolát.”
A „Delola” név Lopez „Lola” becenevéből származik, amely, mint a művész elmondta, játékos és gondtalan oldalát tükrözi, míg a koktélokat az egyik kedvenc helye, az olasz tengerpart ihlette.
A Delola fejlesztése 2020-ban kezdődött Ken Austinnal és Jenna Fagnannal, valamint menedzserével és üzleti partnerével, Benny Medinával, de később a 2021-ben a világ legjobb bártenderének választott Lynnette Marrero mixológust is bevonták a koktélok kidolgozásába.
Az RTD-koktélok kezdetben az Egyesült Államokban lesznek kaphatók, de a cég a következő években globális terjeszkedést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >