Rövid távra nem tervez bővülést a Kifli.hu
„Alapvetően három faktor határozza meg, hogy rentábilisan lehet-e működtetni egy online kiskereskedelmi modellt. Az egyik a populáció nagysága, a másik a címsűrűség, a harmadik pedig az elérhető jövedelem” – mondta el a Pénzcentrumnak adott interjújában Makkay János, a Kifli.hu vezérigazgatója.
A szakembert többek között a startup elindulásáról; az üzlet nélküli bolt létjogosultáságáról; a magyarok házhozszállítási díj iszonyáról; a vásárlási szokások megváltozásáról; a feje tetejére állított termékskáláról, valamint a koronavírus okozta sokk és szárnyalás hónapjairól kéerdezték.
Az interjú itt érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a spárga a Kifli.hu-ra – egyre többen keresik a szezonális, hazai zöldségeket
A Kifli.hu tavaszi kínálata újabb különlegességgel bővült: áprilistól június közepéig…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Macskásak inkább a magyarok – ezeket a termékeket rendelik házi kedvenceiknek
Megduplázódott a kisállat-termékek iránti kereslet az elmúlt évben a foodorán.…
Tovább olvasom >Újra Baba-Mama Kuponnapok, idén akár 50%-os kedvezmény is várja a családokat!
2025. május 8. és 11. között ismét megrendezésre kerül a…
Tovább olvasom >Változás a Zing Burger kínálatában: májustól kizárólag Angus marhahúsból készülnek a húspogácsák
Amit eddig extraként lehetett kérni, az most már alap lesz…
Tovább olvasom >