Révész Richárd a Danone új magyarországi marketing vezetője
Januártól Révész Richárd tölti be a Danone Magyarország Kft. marketing igazgatói posztját. A vezető 15 éves FMCG és gyógyszeripari tapasztalattal rendelkezik, eredményes szakember a stratégiai, valamint operatív marketing és a kereskedelmi menedzsment területén. Nemcsak Magyarországon, de Közép-kelet Európában és a skandináv országokban is számos sikert könyvelhetett el eddigi pályafutása során, olyan kihívásokat jelentő időszakokban is, mint a koronavírus-járvány vagy a gazdasági válság.

Révész Richárd
Tanulmányait a Debreceni Egyetemen végezte, közgazdász, később pedig marketing menedzsment szakon. A diplomája megszerzése után mint marketinges gyakornok kezdett a Danone-nál. 2007 és 2016 között a vállalat a marketing részlegen, számos feladatkörben tett szert tapasztalatra. Ennek eredményeként 2016-tól kinevezték a vállalat cseh és szlovák piacának kereskedelemfejlesztési vezetőjének. Ezt követően az akkor újonnan a vállalat portfóliójába került Alpro márka marketing és értékesítési vezetőjeként irányította nemzetközi csapatát a cseh, a szlovák és a magyar piacokon.
A Danone-nál eltöltött több mint 10 év után 2 évet töltött a gyógyszeripar területén. 2021-ben a PHOENIX gyógyszeripari cégcsoport leányvállalatánál, a Parma Produktnál helyezkedett el, mint marketing és kereskedelmi vezető, ahol nagyban hozzájárult a cég piaci pozíciójának megerősítéséhez.
2023 januárjától újra a Danone csapatát erősíti, ahol olyan presztízs értékkel bíró márkák stratégiai építését valósíthatja meg, mint az Activia, az Actimel, az Oikos, a Danone, a Danette, a Danonino, az Alpro, a Milupa vagy a Milumil.
Révész Richárd hisz a fenntartható növekedésben és értékteremtésben, „Megtisztelő érzés visszatérni a Danone-hoz, amelynek berkein belül évekig nevelkedtem. Az FMCG-ben és a gyógyszeriparban szerzett tapasztalataim bebizonyították számomra, hogy a két terület sok tekintetben hasonló kihívásokkal találkozik. A Danone mindkét szegmensben jelentős szereplő. Sikereket pedig csak akkor érhetünk el márkáink esetében – legyen szó tej- vagy növényi alapú termékekről, netán speciális gyógyászati célra szánt tápszerekről – ha egymástól tanulva olyan megoldásokat keresünk, amelyek fenntartható módon teremtenek értéket a termékeinket fogyasztók és a külső partnereink számára egyaránt.”
Kapcsolódó cikkeink
Újabb lépés a fenntarthatóságért: A Danone is csatlakozott a Green Pledge vállaláshoz
A Danone Magyarország Kft. is fellépett a környezetvédelem és a…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin harmadszor hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot,…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade Magazin harmadszor hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A harmadik európai színvonalú kerékpáros központ nyílik meg a Balatonnál
Újabb, európai színvonalú szolgáltatásokat kínáló kerékpáros központtal gyarapodik a Balaton…
Tovább olvasom >Országos Kereskedelmi Szövetség: indul a roham üzletekben
Óvatosabbak a vevők, nem hozták annyira előre a húsvéti bevásárlásokat,…
Tovább olvasom >Drágább lesz a bárányhús a húsvéti időszakban
A szűkös kínálat miatt kisebb mértékben emelkedhet a bárány felvásárlási…
Tovább olvasom >