Révész Richárd a Danone új magyarországi marketing vezetője
Januártól Révész Richárd tölti be a Danone Magyarország Kft. marketing igazgatói posztját. A vezető 15 éves FMCG és gyógyszeripari tapasztalattal rendelkezik, eredményes szakember a stratégiai, valamint operatív marketing és a kereskedelmi menedzsment területén. Nemcsak Magyarországon, de Közép-kelet Európában és a skandináv országokban is számos sikert könyvelhetett el eddigi pályafutása során, olyan kihívásokat jelentő időszakokban is, mint a koronavírus-járvány vagy a gazdasági válság.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/02/Kepernyofoto-2023-02-09-13.53.23.png)
Révész Richárd
Tanulmányait a Debreceni Egyetemen végezte, közgazdász, később pedig marketing menedzsment szakon. A diplomája megszerzése után mint marketinges gyakornok kezdett a Danone-nál. 2007 és 2016 között a vállalat a marketing részlegen, számos feladatkörben tett szert tapasztalatra. Ennek eredményeként 2016-tól kinevezték a vállalat cseh és szlovák piacának kereskedelemfejlesztési vezetőjének. Ezt követően az akkor újonnan a vállalat portfóliójába került Alpro márka marketing és értékesítési vezetőjeként irányította nemzetközi csapatát a cseh, a szlovák és a magyar piacokon.
A Danone-nál eltöltött több mint 10 év után 2 évet töltött a gyógyszeripar területén. 2021-ben a PHOENIX gyógyszeripari cégcsoport leányvállalatánál, a Parma Produktnál helyezkedett el, mint marketing és kereskedelmi vezető, ahol nagyban hozzájárult a cég piaci pozíciójának megerősítéséhez.
2023 januárjától újra a Danone csapatát erősíti, ahol olyan presztízs értékkel bíró márkák stratégiai építését valósíthatja meg, mint az Activia, az Actimel, az Oikos, a Danone, a Danette, a Danonino, az Alpro, a Milupa vagy a Milumil.
Révész Richárd hisz a fenntartható növekedésben és értékteremtésben, „Megtisztelő érzés visszatérni a Danone-hoz, amelynek berkein belül évekig nevelkedtem. Az FMCG-ben és a gyógyszeriparban szerzett tapasztalataim bebizonyították számomra, hogy a két terület sok tekintetben hasonló kihívásokkal találkozik. A Danone mindkét szegmensben jelentős szereplő. Sikereket pedig csak akkor érhetünk el márkáink esetében – legyen szó tej- vagy növényi alapú termékekről, netán speciális gyógyászati célra szánt tápszerekről – ha egymástól tanulva olyan megoldásokat keresünk, amelyek fenntartható módon teremtenek értéket a termékeinket fogyasztók és a külső partnereink számára egyaránt.”
Kapcsolódó cikkeink
Megrendezték az első „Flexi Fórum”-ot
Egy, a Danone és az NMS piackutató ügynökség által készített…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a flexitariánus táplálkozás
A fenntarthatósági és növényi alapú táplálkozás témáinak figyelmet szentelve november…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint egyre népszerűbbek a növényi alapú termékek
Emelkedik a növényi alapú termékek népszerűsége Magyarországon egy felmérés szerint,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >