Jelentés a vásárlói élményről
Brian Cantor, a Customer Contact Week Digital szerzője iparági szakértők bevonásával, Retail CX címmel elkészítette legfrissebb, ügyfélélményről szóló jelentését, melyben a kiskereskedelmi üzletek számára vázolja azokat a lehetőségeket, amelyek hozzájárulnak a vásárlókkal való különleges, erős és elkötelezett kapcsolat kialakításához. Ahogy Cantor az elemzésben fogalmaz: az áruházak elsődleges célja az kell legyen, hogy a mai fogyasztók ne egyszerűen vásárlási helyként, hanem szerethető brandként tekintsenek az üzletre. Az elemzés első része ismerteti a legnagyobb csapdát, melybe sok márka beleesik, bemutatja az ügyfélélmény kiépítésének legfontosabb összetevőit, és konkrét lépésekkel és ötletekkel segíti a megvalósítást. A tanulmány zárórésze egy tesztsort közöl, mellyel a kereskedő megállapíthatja, hol tart az ügyfélélmény-fejlesztésben.
A Customer Contact Week Digital által készített jelentés egyik kulcsgondolata: eladás helyett a fogyasztón legyen a hangsúly. Ne tetézzük a promóciós zajt az üzletben, ne állítsuk kihívás elé a vásárlót, hogy megtalálja a boltban a keresett terméket, ugyanakkor kísérjük őt végig a teljes „vásárlási élettartamon”, amely az otthonából indul, és a vásárlást követően ott is ér véget. És a legfontosabb, amire a tanulmány felhívja a figyelmet: a fogyasztók 90%-a megosztja a márkával kapcsolatos tapasztalatait legyen az pozitív vagy negatív. //
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >