Jelentés a vásárlói élményről
Brian Cantor, a Customer Contact Week Digital szerzője iparági szakértők bevonásával, Retail CX címmel elkészítette legfrissebb, ügyfélélményről szóló jelentését, melyben a kiskereskedelmi üzletek számára vázolja azokat a lehetőségeket, amelyek hozzájárulnak a vásárlókkal való különleges, erős és elkötelezett kapcsolat kialakításához. Ahogy Cantor az elemzésben fogalmaz: az áruházak elsődleges célja az kell legyen, hogy a mai fogyasztók ne egyszerűen vásárlási helyként, hanem szerethető brandként tekintsenek az üzletre. Az elemzés első része ismerteti a legnagyobb csapdát, melybe sok márka beleesik, bemutatja az ügyfélélmény kiépítésének legfontosabb összetevőit, és konkrét lépésekkel és ötletekkel segíti a megvalósítást. A tanulmány zárórésze egy tesztsort közöl, mellyel a kereskedő megállapíthatja, hol tart az ügyfélélmény-fejlesztésben.
A Customer Contact Week Digital által készített jelentés egyik kulcsgondolata: eladás helyett a fogyasztón legyen a hangsúly. Ne tetézzük a promóciós zajt az üzletben, ne állítsuk kihívás elé a vásárlót, hogy megtalálja a boltban a keresett terméket, ugyanakkor kísérjük őt végig a teljes „vásárlási élettartamon”, amely az otthonából indul, és a vásárlást követően ott is ér véget. És a legfontosabb, amire a tanulmány felhívja a figyelmet: a fogyasztók 90%-a megosztja a márkával kapcsolatos tapasztalatait legyen az pozitív vagy negatív. //
Kapcsolódó cikkeink
Verseny az idővel
A hatékony árukiszállítási stratégiák kidolgozása nemcsak a költségek optimalizálása miatt…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >További cikkeink
DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >