Magazin: Rendezvénygasztronómiai verseny
A MARESZ szervezésében február 6–7-én, a Sirha Budapest kiállítás keretei között kerül megrendezésre az első Magyar Rendezvénygasztronómiai Bajnokság, melynek nyertese a 2019-es International Catering Cup nemzetközi döntőn fogja képviselni hazánkat 11 másik országgal versenyezve. A verseny célja, hogy szektor hazai képviselői bemutathassák tudásukat – a legjobbak a nemzetközi porondon is. A kihívás megköveteli a csapatoktól, hogy különböző aspektusokból közelítsék meg egy fogadás, esemény vendéglátós szolgáltatását, melyek kiemelt jelentőségűek a rendezvényszakmában. A jelölteknek bizonyítaniuk kell tudásukat a következő próbatételek során: konyhai előkészítés, ételek elkészítése, az ételkreációk szállítása, az ételek prezentálása. Ez a magyar válogatón kacsa- és libamájból álló hideg előételt, rákmártásos pisztrángból álló meleg előételt, sertéshúsból álló főételt és mangós csokoládédesszertet jelent. A magyar döntőre 6 csapat kvalifikálja magát, amelyeknek a versenyen a feladata 2 részből áll: az elkészített ételek kóstoltatása és egy látványos hidegbüféasztal bemutatása a készített ételekkel. //
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Újra lendületben a rendezvénypiac – 78,4 milliárdos árbevételt ért el a vállalati eseménymarketing szegmens 2024-ben
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei március 27-én közös konferencián…
Tovább olvasom >Tisztújító MaReSz-rendezvény
A szervezet idén 5. alkalommal megtartott, egész napos EventTouch rendezvényszakmai eseményének…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >